czwartek, 19 maja 2016

Albo Albo Tag 2.0

Cześć,
Bardzo dawno nie robiłam żadnego tagu, więc oto on...

(Bardzo przepraszam, ale nie wiem z jakiego bloga jest ta grafika. Jak znajdę to wstawię linka.)

1. Wolałbyś na swoim blogu publikować tylko recenzje czy tylko posty okołoksiążkowe?
Chyba tylko posty okołoksiążkowe, bo bym po prostu Wam polecała książki, a to jest najważniejsze. Chociaż bardzo lubię pisać recenzję...

2. Wolałbyś zawsze widzieć ekranizację książki najpierw, zanim ją przeczytasz, czy przeczytać książkę i nigdy nie obejrzeć filmu?
Tutaj mam baaardzo duży problem, gdyż bardzo lubię oglądać filmy, ale chyba, jako prawdziwy książkoholik, wybiorę drugą wersję, czyli nigdy nie widzieć ekranizacji.

3. Wolałbyś mieć listę wszystkich przeczytanych książek w swoim życiu czy posiadać egzemplarz pierwszej ulubionej książki?
Chyba egzemplarz pierwszej ulubionej książki, gdyż były to "Dzieci z Bullerbyn", a ja tą książkę uwielbiam.

4. Wolałbyś należeć do klubu książkowego, w którym nie ma osób z blogosfery, i spotykać się w nim regularnie czy spotykać się raz w roku z najlepszym przyjacielem z blogosfery?
O jejciu. Z najlepszym przyjacielem z blogosfery mogę pisać przez internet, więc chyba wybiorę ten klub książkowy... Ale nie wiem. Ja na to pytanie nie umiem odpowiedzieć...

5. Wolałbyś mieć czas, by przeczytać wszystkie książki, jakie tylko chcesz, czy mieć pieniądze, by kupić wszystkie książki, jakie tylko chcesz?
I to i to :). A tak na serio to czas.
Ale ja chcę wiedzieć, dlaczego te pytania są takie trudne!!!

6. Gdyby ekranizowano Twoją ulubioną książkę, wolałbyś mieć kontrolę nad tym, kto będzie w obsadzie, czy nad tym, co znajdzie się w scenariuszu?
Co znajdzie się w scenariuszu, gdyż aktorów mogę przeboleć, ale jak mi coś w tekście pomieszają to im nie wybaczę.

7. Wolałbyś mieć ulubioną książkową supermoc czy ulubioną książkową technologię?
Ulubioną książkową supermoc! Ale by było super!!!

8. Wolałbyś przeczytać niesamowitą książkę ze słabym zakończeniem czy słabą książkę z niesamowitym zakończeniem?
Słabą książkę z niesamowitym zakończeniem!
Chociaż może niesamowitą książkę z słabym zakończeniem... :)

9. Wolałbyś nie być w stanie czytać w jadącym pojeździe czy nie być w stanie czytać na leżąco?
Ja bardzo lubię czytać na leżąco, a w jadącym pojeździe mogę słuchać audiobooków, więc tutaj mój wybór jest oczywisty.

10. Wolałbyś zapomnieć treść ulubionej książki lub serii, by móc przeczytać ją ponownie po raz pierwszy, czy zapomnieć treść wszystkich kiepskich książek, które przeczytałeś?
Chciałabym zapomnieć treść ulubionej powieść/ serii!

To już cały tag. Jestem leniwa, więc nie chce mi się sprawdzać, czy nie wykonałyście już tego tag'u. Dlatego jeżeli nominuję kogo kto już robił ten tag, to przepraszam.

A oto osoby, które nominuję:

Ola z nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com
KittyAilla z biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com
bookworm z ksiazkowoholizm.blogspot.com

Jestem ciekawa Waszych wyborów.
Co aktualnie czytacie?
Kaja;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! Kierdyś odpowiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi:*

      Usuń
  2. Nie potrafiłabym odpowiedzieć na poszczególne pytania.Są zbyt trudne :D Aktualnie czytam ''Zwilczoną'' :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Te odpowiadanie na te pytania to była męka:)

      Usuń
  3. Cudownie byłoby mieć biblioteczkę pełną skarbów, jednakże co mi z niej, jeśli nie miałabym czasu na czytanie? Ja stawiałabym na czas :D
    Ściskam ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie mam bardzo dużo czasu na czytanie, dlatego wybrałam pieniądze na książki:*

      Usuń
  4. Nie robiłam, ale nie podoba mi się to... Za trudne no! :D
    Jak ja mam odpowiedzieć na 3/4 tych pytań? :( chyba tak samo jak ty w którymś - nie umiem odpowiedzieć na to pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słaba książka z niesamowitym zakończeniem - to by było coś! :D
    Pozdrawiam!
    SKRYTA KSIĄŻKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag! Muszę przyznać, że blog również jest niczego sobie ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń