sobota, 14 maja 2016

#39 "Daj mi odpowiedź" - mini recenzja

Autor: Sandy Hall
Tytuł: "Daj mi odpowiedź"
Tytuł oryginału: "Sings Point to Yes"
Tłumaczenie: Agnieszka Skowron
Wydawnictwo: Pascal
Data wydania 16 marca 2016










Kolejny raz Sandy Hall opisuje życie nastolatki, Jane, która nie może się zmusić, by podjąć decyzję w sprawie studiów. Na przekór matce, która chce, by dziewczyna jak najszybciej zdecydowała o swojej przyszłości, Jane zatrudnia się jako niania, w domu swojej młodzieńczej miłości, Teo. Skrywa on pewien sekret, który główna bohaterka, przez przypadek odkrywa i postanawia mu pomóc...
Jest to druga książka tej autorki, którą czytałam i jest może odrobinę przesłodzona, ale to właśnie jest w tej książce jest takie fajne. To dobra powieść, nie najlepsza jaką czytałam i nie zostanie na długo w mojej głowie, ale nie żałuję czasu jaki na nią poświęciłam, a nawet możliwe, że kiedyś przeczytam ją jeszcze raz.

Bohaterowie nie są drętwi i nie są niezaskakujący, a powiedziałabym, że są bardzo fajnie wykreowani Czekam na kolejną pozycję tej autorki, gdyż ma niezły styl pisania, dzięki czemu jej książki się bardzo szybko czyta.
Podsumowując polecam, kiedy macie ochotę odpocząć od mocnych, depresyjnych i brutalnych powieści.

Moja ocena to: 7/10.

Czytaliście? Zamierzacie to zrobić?

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam i chyba jednak nie sięgnę po tę powieść. Contemporary rzadko kiedy mnie zachwyca, a tutaj nawet opis mnie nie zainteresował, wiec pewnie byłoby ciężko.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda książka musi być dla każdego;)

      Usuń
  2. Nie czytałam i nie ciągnie mnie do tej książki.Nie moje klimaty. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej pozycji, lubię autorki z niezłym językiem, chętnie przeczytam. :D
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i zostaję na dłużej.

    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Musimy coś zmienić" tej autorki i zdecydowanie nie mam ochoty na inną jej książkę. Jak dla mnie za bardzo słodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to właśnie, w jej książkach, podobało:)

      Usuń
  5. Czasem warto sięgnąć po lekką książkę, uważam, że nie ma książek złych i każda jakoś nas wzbogaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze próbuję znaleźć w książkach jakąś dobra stronę, niestety czasem zdarzają się takie, w których nie mogę jej znaleźć:/

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej autorce, a bynajmniej tak mi się wydaje. Zapisałam sobie ten tytuł, bo jestem ciekawa czy mi by się spodobało. Bardzo ciekawa recenzja.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam:*

      Usuń