sobota, 21 maja 2016

#41 "Fobos" PRZEDPREMIEROWO

Autor: Victor Dixen
Tytuł: "Fobos"
Tytuł oryginału: "Phobos"
Tłumaczenie: Eliza Kasprzak - Kozikowska
Ilość stron: 456
Wydawnictwo: Monndrive
Data wydania: 1 czerwca 2016





"Sześciu uczestników z jednej strony.
Sześć uczestniczek z drugiej strony.
Sześć minut na spotkanie.
Wieczność na miłość"




Sześć dziewczyn oraz sześciu chłopców zostaje wysłanych na Marsa. W ciągu tej podróży mają wybrać partnera / partnerkę, a już jak wylądują - pobrać się i urodzić dzieci. Będą mieli możliwość poznania się w ciągu 6 minutowych randek, a to wszystko będzie transmitowane przez kanał Genesis. Jednak jest coś, czego organizatorzy nie mówią uczestnikom, ani miliardom oglądających. Czy ktoś odkryje to zanim będzie za późno?

Główną bohaterką tej książki jest Leonor. Jest ona pewna siebie, ale niezdecydowana, miła, ale niegrzeczna. Jest naprawdę fajna i według mnie dobrze wykreowana, są pokazane jej wady i zalety tak, że nie zraziła mnie od samego początku, ale wręcz ją bardzo polubiłam. Były momenty, w których to co robiła mi się nie podobało, ale szczerze nie wiem, jak bym zachowała się w sytuacjach, w których Leonor się znalazła.

Odkąd po raz pierwszy usłyszałam o tej powieści, byłam jej bardzo ciekawa. Pomysł na nią jest oryginalny, w każdym razie ja nic o reality show w kosmosie nie czytałam:). Miałam wobec niej duże oczekiwania, dlatego bardzo się cieszę, że na szczęście je spełniła.

Okładka książki FobosW tej książce oczywiście znalazł się romans, ale był on fajny opisany i nie przeważał - co ostatnio mi przeszkadza, w niektórych historiach.
Bardzo mi się podobało, że w zostało opisane także to co działo się w tym samym czasie na ziemi. Na początku trudno było mi się połapać w punktach widzenia, ale po ok. 40 stronach się przyzwyczaiłam.

Już nie mogę się doczekać drugiej części, gdyż ta, po pierwsze skończyła się w takim momencie, że aaaaa, a po drugie autor zakończył ją w naprawdę pomysłowo!

Podsumowując: jest to bardzo fajna książka, z którą warto się zapoznać. Oczywiście nie jest bez wad, ale polecam. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak bardzo, jak mi.

Moja ocena to: 8/10 (bardzo fajna)!




Za możliwość przeczytania, dziękuję wydawnictwu:


Kaja;)


8 komentarzy:

  1. Nie są to do końca moje klimaty,ale kto wie,może kiedyś zmienię nastawienie do tej książki. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać premiery! Z wielką chęcią sięgnę po tę książkę :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    https://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie na jej premierę, nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że będzie fantastyczna. Zazdroszczę, że miałaś możliwość przeczytania jej przedpremierowo :<

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie fantastyczna;).

      Usuń
  4. Od dłuższego czasu myślę o tej książce. Tym bardziej że wydawnictwo zorganizowało konkurs z nią związany. Słyszałam parę nie pozytywnych recenzji, ale i tak będę chciała ją przeczytać.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o tym konkursie i bardzo się cieszę, że ją przeczytasz:).

      Usuń