poniedziałek, 31 lipca 2017

Wakacyjna przygoda Book Tag


Cześć wszystkim,
Zostałam nominowana do świetnego, autorskiego tagu, Wakacyjna przygoda Book Tag przez świetną osobę, która prowadzi tego świetnego bloga: https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com. :D Bardzo Ci dziękuję. I zaczynajmy!


O co chodzi w tym Tag'u? (instrukcja jest z bloga Magic Wizard, czyli autorki tego Tagu)

Do TAGu wybieramy 10 książek i każda z nich będzie przypisana jednej z kategorii. I uwaga! Książki układamy alfabetycznie, ale według nazwisk autorów. To po to, żeby było fajniej i żebyście mi tu nie oszukiwali :D I teraz tak. Przy każdej kategorii będzie podane co trzeba wylosować. A losujemy poprzez otworzenie książki na losowej stronie, oczywiście :) 


1. W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)
"Duma i uprzedzenie" Jane Austen
"Słuchacze osłupieli ze zdumienia"

Okej... Zaczyna się ciekawie...

2. Kto będzie ci towarzyszył? (osoba)
"Lato koloru wiśni" Carina Bartisch
Do tego Tag'u wybrałam tylko jedną książkę, której nigdy nie czytałam, bo jestem na wyjeździe i wzięłam dużo książek, ale nie jestem tu na tyle długo by mieć już wszystkie przeczytane. No nieważne. Ważne jest to, że nie czytałam "Lata koloru wiśni", więc nie wiem, czy osoba, którą wylosuję jest fajna...
Albo jednak wiem, czy jest fajna. Wylosowałam Elyasa, czyli głównego bohatera tej książki, a on musi być fajny. W opisie jest napisane, że jest czarujący, przystojny i ma turkusowe oczy! Dobra z kimś takim wakacyjną przygodę mogę przeżywać :P.

3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)
"Był sobie pies" W. Bruce Cameron
Staw. Czyli nasza przygoda będzie się odbywać nad stawem... W sumie lubię pływać w stawie (nie lubię za to w basenie), więc może być.

4. Co tam się stanie? (zdanie)
"Moje życie obok" Huntley Fitzpatrick
"I stanął w mojej obronie w sprawie godziny policyjnej."
No no no. Będzie się działo, a ja coraz bardziej lubię tego Elyasa.

5.Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)
"November 9" Colleen Hoover
Fallon. Ją bardzo lubię, więc może być ciekawie :D.

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)
"Indeks szczęścia Juniper Lemon" Julie Israel
"Opieram się o lodówkę próbując to wszystko przyswoić."
Powiem Wam tak, jak spotkacie kogoś w lesie to nie zaczynajcie romowy tym zdaniem, okej?

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróz, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)
"HP i Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling
Stół. Wielkie dzięki, Fallon, teraz mamy go ze sobą nosić?!

8. Nagle zauważacie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)
"Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk
Kleo, czyli Kleopatra. Ciekawe co ona od nas chce?

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)
"Całkiem obcy człowiek" Rebecca Stead
"Próbowałaś chałwy?" No tak, my jesteśmy tacy uprzejmi, że zapytamy się jej czy nie chce spróbować chałwy. Bardzo mądre z naszej strony.

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)
"Czereśnie zawsze muszą być dwie" Magdalena Witkiewicz
"Po chwili dojechaliśmy do niego." Czyli rozumiem, że we czwórkę pojedziemy do Elyasa. Całkiem fajnie. Po pierwsze zjemy coś (samą chałwą nie można się żywić), a po drugie jestem bardzo ciekawa jego mieszkania.

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje?
Świetnie się przy tym Tag'u bawiłam, więc na pewno będę chciała zrobić go ponownie za rok.
A teraz chciałabym nominować dwie świetne osóbki:
Olę z readingwithpercy.blogspot.com
Kasię z zakatekfangirl.blogspot.com

A teraz buziaki,
Kaja :*

14 komentarzy:

  1. Takie TAGi są świetne :D Najlepsze zdanie numer 9. Nawet gdyby Kleopatra miała złe zamiary goniąc was, to takiej propozycji nie odmówi ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Bo kto chałwy odmówi :P

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać takie tagi :D Wyszedł naprawdę ciekawie i śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie Tagi niż te "zwykłe". Dzięki! <3

      Usuń
  3. dziękuje bardzo za nominacje! 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ubawisz się przy robieniu go <3

      Usuń
  4. Bardzo mi miło, że tak zachwalacie ten mój tag :D
    Wyszedł Ci świetnie i prześmiesznie i aż nabrałam ochoty na chałwę xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten tag! :D Jeśli ktoś mnie do niego nominuje to z wielką chęcią go wykonam :D


    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że stanie to się już niedługo :D

      Usuń
  6. O, no to ci wyszła całkiem niezła historyjka! Aż momentami parskałam śmiechu z powodu tak absurdalnych sytuacji! Hmm... chyba muszę czym prędzej odpowiedzieć na nominację od Dominiki, bo to nieco rozluźni atmosferę na moim blogu.
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twojej wersji tego Tag'u :D

      Usuń