poniedziałek, 24 lipca 2017

Przeczytane w kwietniu, maju i czerwcu!



Cześć wszystkim,
Wiem wiem. Lipiec już się kończy, a ja nie napisałam podsumowania czytelniczego z kwietnia, maja i czerwca, ale spokojnie. Właśnie to mam dzisiaj dla Was :D. Piszcie jak coś czytaliście i jak Wam się podobało. Ale także piszcie jak chcecie znać moją opinię o konkrentnej książce.





1. "Zaczekaj na mnie" J. Lynn 3,5/5
2. "Klejnot" Amy Ewing 3,5/5
3. "Biała róża" Amy Ewing 3,5/5
4. "Maybe Someday" Colleen Hoover 4,5/5
5. "Czarny klucz" Amy Ewing 3,5/5
6. "Idealna chemia" 4,5/5
7. "Upadli" Lauren Kate 4/5
8. "Romeo i Julia" 3/5
9. "Noelka" M. Musierowicz 5/5
10. "Chłopak z sąsiedztwa" Katie West 4/5



1. "Między książkami" Gabrielle Zevin 5/5
2. "Nieuniknione" Amy Bartol 3/5
3. "Wieczna" C. C. Hunter 5/5



1. "Dziewczyna o kruchym sercu" 4/5
2. "Niewypowiedziana" C.C. Hunter 5/5
3. "Prawie o północy" C.C. Hunter 5/5
4. "Szkoła latania" Sylwia Trojanowska 3/5
5. "Podbój" Elle Kennedy 3,5/5
6. "Piękny" Christina Lauren 4/5
7. "Pippi Longstocking" Astrid Lindgren 5/5
8. "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater 4/5



Jak widzicie najgorzej mi czytanie szło w maju, ale i tak jestem bardzo zadowolona z tego ile przeczytałam. Jakościowo też było całkiem nieźle. Zdarzyły się gorsze i zdarzyły się perełki.
A ja mam takie pytanie: co teraz czytacie? Jestem tego bardzo ciekawa.
Buziaki,
Kaja

12 komentarzy:

  1. Czytałam "Maybe someday", "Dziewczynę o kruchym sercu", "Szkołę latania" i wszystkie bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne miesiące za tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jedynie "Wyścig śmierci" i "Idealną chemię". Całkiem fajne;) Niezła lista! Mam zamiar zabrać się za jakąś powieść C.C.Hunter. Zaczytanego sierpnia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki C C Hunter uwielbiam <3 Zdecydowanie musisz się za jakąś zabrać😊

      Usuń
  4. Z tych Twoich czytałam "Chłopaka z sąsiedztwa". Bardzo pozytywna książka. Teraz natomiast pochłaniam "Złodziejkę książek"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złodziejka książek" stoi na mojej półce od pół roku i ciągle nie mogę się za nią zabrać...

      Usuń
  5. Oo, bardzo czytelnicze miesiące <3
    Idealna chemia *_* Uwielbiam i mam jakiś taki sentyment do tej książki xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedługo zabieram się za jej drugi tom :)

      Usuń
  6. Świetne książki udało Ci się przeczytać - "Maybe someday", "Chłopaka z sąsiedztwa" i "Idealną chemię" bardzo lubię :D A "Między książkami" czeka na półce na przeczytanie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz się za nią jak najszybciej! :*

      Usuń