poniedziałek, 17 lipca 2017

Senny Book Tag

Cześć wszystkim,

Mam tabuny recenzji do napisania i wiele tagów, które powinnam wykonać, bo jestem nominowana, ale nie. Ja dzisiaj postanowiłam zrobić coś zupełnie innego. Oto Senny Book Tag, który zobaczyłam na YouTube'ie i bardzo chciałam wykonać, więc to robię. :D

1. Sen, który pochłania bez reszty, czyli książka, od której nie można się oderwać.

Książek, od których nie mogłam się oderwać jest wiele.. "Promyczek" Kim Holden, "Dziesięć płytkich oddechów" K.A. Tucker czy "Błękitny zamek" Montgomery. Te trzy bardzo Wam polecam!

2. Półsen, czyli książka, którą przeczytałaś i od razu zapomniałaś.

Taką książką jest "Kochani, dlaczego się poddaliście". Jakiś tydzień po jej przeczytaniu nie pamiętałam nawet imienia głównej bohaterki.

3. Sen, w którym wiesz, że śnisz, czyli książka, która jest typowym średniakiem.

Typowym średniakiem jest książka "Wszystko przez ten Nowy Jork". Naprawdę mi się podobała, ale była na raz. Chociaż polecam Wam jako odstresowanie, bo nie jest ona trudną lekturą.

4. Koszmar, czyli książka, po której nie mogłaś spać.

Chyba nie ma takiej książki...

5. Sen o którym pamiętasz od lat, czyli książka, do której chętnie wracasz.

Jest to seria "Jeżycjada" Małgorzaty Musierowicz". Uwielbiam ją!

6. Sen, o którym chcesz jak najszybciej zapomnieć, czyli najgorsza książka na półce.

"Romeo i Julia" jest lekturą, której nie trawię. Oprócz tego nie lubię "Czerwonej królowej", ale kolejne tomy czytam, ponieważ zakończenia to jedyna fajna rzecz w tej serii.

7. Sen, w którym nie byłaś sobą, czyli książka, w której bohater nie jest człowiekiem.

Jest to "Odrodzona" C.C. Hunter, ponieważ jej główna bohaterka jest wampirem.

8. Senne marzenie, czyli książka, w której chcesz żyć.

"Promyczek". Wiem, że pewnie wszyscy by chceli żyć w świecie Harrego Pottera, czy Percy'ego, ale ja naprawdę bym chciała poznać Kate i jej przyjaciół. I usłyszeć Rook na żywo :D

9. Wspólny sen, czyli kto ma wyśnić ten tag.

O wyśnienie tego tagu proszę:

Emilę z zyjaczksiazkami.blogspot.com
KittyAillę z biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com
Olę z nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com
Alexandrę B. z bluszczowe-recenzje.blogspot.com
Adę i Clevleen z miedzy--stronami.blogspot.com
Dominikę z zyciewksiazkach.pl
Julię z bookswithoutlove.blogspot.com Wszystkiego najlepszego <3
Lilith Jones z niebanalnieoryginalna.blogspot.com
Patrycję z czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com
Martę z martawsrodksiazek.blogspot.com
Dominikę z zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

To już wszystko. Mam nadzieję, że nie wypadłam najgorzej, bo dawno nie robiłam tagu :D
Miłego czytania,
Kaja

6 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi. :D Co do snu przypomniało mi się, że ostatnio miałam koszmar. Śniła mi się kartkówka z matematyki. Do tej pory pamiętam te zadania. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoła niszczy życie :D
      I dziękuję :*

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje i życzenia ❤
    Świetny book tag w twoim wykonaniu ����❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz wszystkiego najlepszego <3

      Usuń
  3. Dzięki za nominację <3
    "Kochani, dlaczego się poddaliście?" było słabe, fakt.
    A "Romeo i Julia" to jeszcze nie taka najgorsza lektura. No, ale gusta są różne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, może nie była najgorsza, ale ja po prostu nie lubię tej historii.

      Usuń