piątek, 3 czerwca 2016

TMI Tag

Cześć wszystkim,
Z okazji tego, że miałam wczoraj urodziny, postanowiłam przygotować dla Was coś specjalnego, dlatego mam dla Was TMI Tag, czyli Too Much Information.

To co? Zaczynamy?


(Grafika z bloga: http://czarnamyszka1994.blogspot.com/)

1.Co masz na sobie?
Szary dres i luźną różową bluzkę.

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Było to raczej zauroczenie :D

3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie?
Nie.

4. Ile masz wzrostu?
160cm

 5. Ile ważysz?
44kg

6. Jakieś tatuaże?
Nie mam.

7. Jakiś piercing?
Także nie i nie chcę mieć.

8. OTP? (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Aktualnie nie wiem...

9. Ulubiony program (serial)?
Lubię "Faking it", "Pretty Little Liars" i "Shadowhunters", które jakoś ostatnio oglądałam :D.

10. Ulubione zespoły?
Fall Out Boy, a więcej nie przychodzi mi do głowy...

11. Ulubiona piosenka?
Ostatnio mam fazę na te trzy.






12. Znak zodiaku?
Bliźnięta.

13. Czego szukasz u partnera?
Szczerości, miłości, opiekuńczości i chcę czuć się przy nim bezpieczna :).

14. Ulubieni aktorzy?
Colin Firth, Helen Mirren, Bruce Willis, Morgan Freeman

15. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, szary, czerwony, niebieski, różowy, fioletowy.... WSZYSTKIE!

 (Grafika nie moja, ale nie wiem skąd jest.)

16. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy. Raz wolę taką, a innym razem taką:).

17. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Gdzieś gdzie jest cicho i spokojnie.

18. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
10-30 min

19. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
15-40 min

20. Biłaś się kiedyś z kimś?
Tak na poważnie to nie.

21. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga?
Miałam na to ochotę :D.

22. Czego się boisz?
Pająków i węży.

23. Kiedy ostatnio płakałaś?
Kilka dni temu.

 24. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz?
Dzisiaj, kilka godzin temu.

25. Co oznacza Twój blogowy nick?
Moje drugie imię :)

26. Ostatnia przeczytana książka?
"Niebezpieczne kłamstwa" Becci Fitzpatrick ( tak to się pisze? :D)



27. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Między teraz a wiecznością" (autorki nie pamiętam, ale wiem, że pochodzi z Niemiec:))



28. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
"Rodzinkę.pl"

29. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Tata.

30. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Najlepsza przyjaciółka.

31. Ulubiona potrawa?
Zależy od nastroju. Aktualnie spaghetti z sosem mojego taty.

 32. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Za długo wymieniać, ale prawie cały świat :).

 33. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
Mój pokój.

34. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Może... :D

35. Na jakich instrumentach grasz ?
Gitara. Czasami...

36. Ulubiona część biżuterii ?
Bransoletki, naszyjniki.

37. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
"Me too" Meghan Trainor

38. Ulubiony tekst na podryw ?
Nie jest to mój ulubiony, ale mnie śmieszy. "Bolało jak spadłaś z nieba?" :D

39. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie i nie zamierzam :).

40. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodziną.

41. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Mary z bloga: 50twarzyksiazkoholiczki.blogspot.com.
Tylko się postaraj :D

To już cały ten tag, mam nadzieję, że Wam się spodobał:).
A na dzisiaj się z Wami żegnam. Dobranoc:*
Kaja:)

8 komentarzy:

  1. Mam tyle samo wzrostu, co Ty!
    Ale ważę ciut więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak na oko, bo ostatnio ani się nie ważyłam, ani nie mierzyłam :D

      Usuń
  2. Polecam ci serial ''Amierican Horror Story''.Nie wiem,czy są to twoje klimaty,ale mi bardzo się podoba i mam nadzieję,że oglądniesz kiedyś.Pretty Little Liars mam w planach i pewnie na wakacjach będę oglądać. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo obejrzę kilka odcinków.

      Usuń
  3. hahaha, jak dobrze, że mnie nie nominowałaś, dla mnie to za dużo pytań, jak na jeden tag xd
    nawet fajna ta piosenka Me too :)
    Hahah, mnie też bawi ten tekst, ale odpowiedź jest jeszcze lepsza - nie, zmęczyłam się, wydostając się z piekła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, mogłam się dużo o Tobie dowiedzieć. I nareszcie poznałam tę piosenkę, którą przez cały czas śpiewasz!;)

    OdpowiedzUsuń