niedziela, 19 czerwca 2016

Liebster Blog Award #2


Cześć wszystkim,
Jakiś miesiąc temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez KittyAillę z bloga biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com. Bardzo Ci dziękuję:*


1. Masz tablicę korkową? Jeśli tak - co na niej jest?

Liczy się tablica stojąca na podłodze? :) Jeżeli tak, to mam nawet dwie, ale jak na razie nic na nich nie ma.

2. Lubisz burzę?

Lubię. Można położyć się pod kocykiem z herbatką i czytać książki. A wersja dla blogera - pisać posty :).

3. 5 rzeczy, bez których nie ruszysz w podróż?

Telefon, ładowarka, słuchawki i portfel - tak to jest jedna rzecz :). Książka oraz ubrania na zmianę i kosmetyczka.

4. W jaki kolor ubierasz się najczęściej?

W każdy, ale w mojej szafie przeważa czerń.

5. Zrobiłaś kiedyś sama zakładkę? Jak ona wyglądała, jeśli tak?

Zrobiłam, ale wolałabym o niej nie opowiadać. Nie jest to najpiękniejsza rzecz jaką zrobiłam :).

6. Ile masz zdjęć w swoim pokoju?

Oj, bardzo dużo. Uwielbiam robić zdjęcia!

7. Co sądzisz o listach tradycyjnych?

Czasami je jeszcze piszę, ale coraz rzadziej.

8. Uważasz, że byłabyś w stanie poprowadzić rebelię?

Oczywiście! ... A tak serio to nie jestem pewna, ale chyba tak.

9. Spokojne, długie, monotonne życie czy szybkie, pełne przygody, ale krótkie?

Przecież to jasne, że wybieram drugą wersję :D

10. Ułóż wierszyk o mnie :D

Ułożyłam wiersz o Tobie, KittyAillo z moimi przyjaciółkami, a teraz zobacz jak nam to wyszło:

Książek mnóstwo czyta
I jest to głównie fantastyka,
romanse rzuca w las,
ale inne książki wpycha w nas.
Poleca i zaleca lektury,
które są  jak kocur bury
albo jak powiew natury.
Daria książki zmienia jak rękawiczki
i uwielbia swoje ogrodniczki.
Jej włosy płoną niczym ogień,
którym olśniewa na na co dzień.
Wspaniałego bloga prowadzi
i wszystkim nam z pewnością doradzi.
KittyAilla to wspaniała osoba,
nie zatrzyma jej żadna przeszkoda.


11. Jeśli miałabyś być bohaterką książki, o czym by ona była i jaką odgrywałabyś w niej rolę?

No wiesz co. Ja się w kilku zdaniach nie zmieszczę... Ale mam pomysł. Mogę napisać o tym oddzielnego posta. Już sobie wyobrażam ile będziecie mieli do czytania :D.

To już wszystkie pytania. Dzięki Ci kochana, jeszcze raz za nominację, a teraz pytania ode mnie.

1. Masz jakieś zwierze? Jeżeli tak, to jakie?
2. Trzy zdania, które opisują mojego bloga.
3. Czy żałujesz, że zaczęłaś pisać bloga? Jeżeli tak, to w jakich momentach?
4. Kiedy pisanie bloga sprawia Ci największą satysfakcję?
5. Jaką pogodę lubisz najbardziej i dlaczego?
6. Wymień Top 3 swoich ulubionych książek.
7. Ile czasu zajmuje ci napisanie jednego posta?
8. Kogo chciałabyś mieć wśród czytelników swojego bloga i dlaczego?
9. Ulubiony gatunek literacki? Co takiego w nim lubisz?
10. Wymień kilku ulubionych blogerek/ blogerów.
11. Jak wyobrażasz sobie swojego bloga za 5 lat?

A kogo nominuję:

Agatę z bloga: http://apteka-literacka.blogspot.com/

Mary z bloga: 50twarzyksiazkoholiczki.blogspot.com

Milenę z bloga: http://cudowneksiazki.blogspot.com/

Olę z bloga: http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

Martę z bloga: http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

A teraz pytanko do Was. W co aktualnie się zaczytujecie?
Kaja:)

6 komentarzy:

  1. Dobra, to czekam na osobnego posta :D
    Hahhahahahah, ty no wszystko fajnie, ale ja nie mam ogrodniczek :D :D
    Ale genialny wiersz <3

    Hm, ja bym chciała drugą tablicę, bo na jednej się nie mieszczę no.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam umieścić ogrodniczki i nawet miałam się spytać czy masz, ale powiedziałabyś, że nie masz i by mi to wiersz zepsuło :D.

      A co do posta, to trochę poczekasz, bo mam już większość postów zaplanowanych. Ale nie traćmy nadziei - kiedyś się pojawi :D

      Usuń
  2. Również uwielbiam robić zdjęcia, a ten wierszyk mnie powalił na łopatki, jest świetny! *_*
    Dziękuję za nominację kochana, cieszę się jak wariatka z możliwości wykonania kolejnego LBA. :)
    Zapraszam na konkurs u mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/06/konkurs-do-wygrania-fobos.html
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana :*
      Już się nie mogę doczekać Twoich odpowiedzi :)
      Buziaczki

      Usuń
  3. Super wierszyk! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! http://intheheavenofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń