niedziela, 12 czerwca 2016

BOOK HAUL - Kiedy ja to wszystko kupiłam?!?

Cześć wszystkim,

Czasami zapominam, czy jakąś książkę kupiłam w np. kwietniu, czy w maju. Dlatego BOOK HAUL'e będą pojawiały się, gdy będę miała coś do pokazania, a nie równo, co miesiąc lub dwa. Mam nadzieję, że Wam to odpowiada.

Gdzieś pod koniec kwietnia zamówiłam paczkę z pięcioma książkami:

      

 

Na targach zakupiłam:

      

      




Oprócz tego na urodziny zamówiłam sobie paczki z książkami:

      

      

     

A oto książki, które kupiłam przy innej okazji:

      


Jeszcze dostałam e-booka od wydawnictwa Moondrive do recenzji, a jest to:




30 książek... Ja chyba oszalałam.
Ale jestem bardzo szczęśliwa, gdyż to moje kochane książeczki, które teraz stoją ślicznie na półce :).

A co Wy ostatnio kupiliście? I czy jest to także tak pokaźny stos jak u mnie, czy może nawet większy?
Kaja:)

6 komentarzy:

  1. Powiem tylko,że zazdroszczę jak cholerka! U mnie chyba nigdy nie pojawiło się aż tyle książek na raz! :D


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/06/panimniezkimspomylila.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tyle cudowności! ''Koronę'' będę za niedługo czytać.Bardzo lubię serię Rywalki i przeczytałam dopiero dwa tomy.''Oskar i pani Róża'' to jedna z najlepszych lektur! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Koronę" bardzo polecam, a "Oskara i panią Różę" uwielbiam <3.

      Usuń
  3. O matko! Ile ty tego kupiłaś. Chyba tylko ja nie mam mani kupownia książek w takich ilościach.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń