sobota, 18 czerwca 2016

Wakacyjne Wyczytywanie z Olą.K i KittyAillą

Cześć wszystkim,
Ola z bloga: nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com i KittyAilla z biblioteczkiciekawychksiazek.blogspot.com zorganizowały akcję Wakacyjne Wyczytywanie.

Ogólnie chodzi o to, by w wakacje przeczytać przynajmniej 16 książek zalegających na naszych półkach, by (jak to Daria dobrze ujęła) bez oporu kupować nowe :).
Na blogach dziewczyn znajduje się regulamin i stosiki, więc warto zajrzeć.

Ja wybrałam 17 książek i mam zamiar, że o wszystkich Wam tutaj, na blogu opowiedzieć.

A oto one:



Mam nadzieję, że coś widzicie, bo jakoś tego zdjęcia nie jest najlepsza.

Czytaliście coś z tego stosiku? Co powinnam przeczytać jako pierwsze? A za co Wy zamierzacie się zabrać? I oczywiście, czy bierzecie udział w akcji?
Kaja:*


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł! Bardzo chętnie wezmę w nim udział, bo zawsze mam problem z czytaniem własnych książek! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/06/krolowa-cieni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do zgłoszenia się:
      http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com/2016/06/wakacyjne-wyczytywanie-z-kittyailla.html

      Usuń
  2. Naprawdę fajny pomysł! Z książek pokazanych na zdjęciu czytałam tylko Zaginięcie oraz Bez słów - obie wspominam bardzo dobrze i szczerze polecam ;) O pozostałych zaś bardzo chętnie poczytam.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, gdyż wobec "Zaginięcia" i "Bez słów" mam dość duże oczekiwania :).

      Usuń
  3. Czytałam Pragnienie, a obecnie czytam Cinder :D Pragnienie było jeszcze fajne, z to druga część już była tak przewidywalna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę doczekać, by przeczytać "Cinder" i dowiedzieć się na co był ten cały szał :)

      Usuń
    2. Nie, żeby była jakaś mega cudowna, ale miła lekturka ^^

      Usuń
  4. Także będę brała udział w tym wyzwaniu, ale jeszcze nie wybrałam książek :)
    Z Twojego stosiku czytałam "Niebo jest wszędzie", jednak było to jakieś cztery lata temu, ale pamiętam, że mi się podobała. Czytałam również "Magonię" oraz "Dziesięć płytkich oddechów', obie przypadły mi do gustu, ale ta druga nieco bardziej. Recenzje obu tych powieści są też na moim blogu, a ja jestem bardzo ciekawa czy Tobie także się spodobają :)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, bo będziemy mogły się wspierać! :D
      Ooo to zajrzę i zobaczę co o nich napisałaś.
      Buziaczki:*

      Usuń
  5. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek i nie mogę ci żadnej polecić.Słyszałam,że ''Magonia'' jest dobra,lecz negatywnych opinii też jest sporo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sama będę musiała się przekonać :)

      Usuń