sobota, 2 kwietnia 2016

Podsumowanie marca;)

Cześć wszystkim,
Wróciłam i przez to, że mnie nie było, mam kopa na pisanie postów. Oczywiście, jak zawsze na początku miesiąca, zapraszam Was na podsumowanie... marca. Ale szybko ten czas leci.

W marcu przeczytałam te oto książki:

            


            

Ilość przeczytanych stron:
2794

Wyzwania 2016:

  • 22/52 książki
  • 67,7 cm/160 cm


Najlepsza książka:
WSZYSTKIE BYŁY ŚWIETNE!!!

To już całe moje podsumowanie marca. Jestem zadowolona, że tyle udało mi się przeczytać;).
Co tam u Was? Co aktualnie czytacie?
Kaja <3

2 komentarze:

  1. Oskar i pani Róża, cudowna powieść, uwielbiam!
    Czytałam jeszcze Mechanicznego anioła i Onyks i obie te książki mi się podobały:) A co do kontynuacji Utraty to się za te tytuły nie zabrałam, ponieważ pierwszy tom raczej mnie nie przekonał. Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgdadzam się z prawie wszystkim, co napisałaś;). Jednak mi "Utrata" i jej kontynuacje bardzo się podobała.

      Usuń