sobota, 30 kwietnia 2016

Co nowego w księgarniach #5 maj, czerwiec

Cześć wszystkim,
Co u Was słychać? Dzisiaj pierwszy dzień maratonu, ale post o moim dzisiejszym czytaniu pojawi się wieczorem. A teraz mam dla Was kilka premier, których możemy oczekiwać w maju i czerwcu. I jak tu nie kupować książek...?

5 maja 2016


11 maja 2016

  To skomplikowane. Julie - Park Jessica  Moje serce należy do ciebie - Puleo Alessio

12 maja 2016

Wodospady cienia po zmroku. Tom 3. Niewypowiedziana - Hunter C.C.

18 maja 2016

  Apollo i boskie próby. Tom 1. Ukryta wyrocznia - Riordan Rick  Niebezpieczne kłamstwa - Fitzpatrick Becca  Rywalki. Tom 5. Korona - Kiera Cass

Drużyna. Tom 6. Nieznany ląd - Flanagan John  Przebaczenie - Kate Lauren  Ponad wszystko - Yoon Nicola  Złe dziewczyny nie umierają. Tom 2. Od złej do przeklętej - Alender Katie

1 czerwca 2016

Fobos. Tom 1 - Dixen Victor

2 czerwca 2016 - moje urodzinki <3

Ale fajna mi się książka trafiła na urodziny;)

Królowa Cieni - Maas Sarah J.

8 czerwca 2016

Arktyczny dotyk - Armentrout Jennifer L.

15 czerwca 2016

Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań - Perkins Stephanie Ból za ból - Vivian Siobhan, Han Jenny


To już są wszystkie jakie znalazłam i wydawały się fajne, ale zobaczymy.
A Wy na co wyczekujecie?
Kaja;)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie pozycje wydają się ciekawe, ale najbardziej czekam na "Ktoś mnie pokocha".

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych miesiącach sporo ciekawych premier się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, już szykuję mój portfel😄

      Usuń
  3. Gdybym chciała kupić wszystkie książki, które mi się mega podobają to bym zbankrutowała.
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest straszny problem książkoholika:*

      Usuń
  4. Ja najbardziej czekam na "Crown"!!!!!! Aaaaaaa już się nie mogę doczekać! Już zapisuję w kalendarzu datę premiery!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar sobie ją kupić na Targach Książki.
      Buziaczki:*

      Usuń
  5. Czekam na ''Koronę''.To nic,że nie zdążyłam jeszcze przeczytać trzeciej części Rywalek.Uwielbiam tę serię i koniecznie muszę mieć tę książkę! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się jej doczekać!

      Usuń