poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Majowe zaczytanie by Ola i Kaja

Cześć wszystkim,
Mam dla Was niespodziankę. Jakiś czas temu razem z Olą z bloga nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com pomyślałyśmy, że fajnie, by zorganizować maraton czytelniczy, więc oto i on. Odbędzie się w dniach 30 kwietnia - 3 maja. A to książki, które zamierzam wtedy przeczytać.


30 kwietnia - książka z wiosenną okładką

To pomyślałam o "Wybacz mi Leonardzie". A zielony to, przecież wiosenny kolor;)












1 maja - pierwszy tom serii

Chciałam powtórzyć sobie "Utratę", a że jest to pierwszy tom z serii, to do tego maratonu nadaje się idealnie;).



2 maja - książka, która czeka na przeczytanie od zeszłej wiosny

W poprzednią wiosnę, zamówiłam sobie paczkę, w której była powieść pt."Lawendowy pokój", jeszcze jej nie przeczytałam... Teraz będę musiała;).



3 maja - książka historyczna

Tu wybrałam, a bardziej Ola mi wybrała "Parabellum" Remigiusza Mroza.



Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko przeczytać.
Zapraszam również na grupę na facebooku (tutaj). Oraz na mojego instagrama, gdzie również będę aktywna (tutaj).
To co, weźmiecie udział?
Kaja;)


8 komentarzy:

  1. Postanowiłam również wziąć udział w maratonie, choć jeszcze nie wiem, jakie książki będę czytać. :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się wziąć udział, ale nie wiem czy nie zapomnę :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze chcę przeczytać, ale nie w tym maratonie :D Tutja mam zupełnie inny TBR :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawt dobrze, bo będziemy mogły się sobie polecić;).

      Usuń
  4. Ciekawy maraton,z chęcią zapoznam się z "Wybacz mi Leonardzie" ponieważ o książce coś słyszałam ale sama styczności z nią jeszcze nie miałam.
    Życzę miłego czytania i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń