niedziela, 10 lipca 2016

Jestem, już jestem! :)

Cześć wszystkim,
Wiem, wiem. Dawno mnie nie było, ale byłam na obozie, o którym może będzie oddzielny post (było super!). Nie wiem, jak w te wakacje będzie z postami, ponieważ wyjeżdżam najczęściej w miejsca, w których nie ma internetu...


Bardzo Was przepraszam, ale nie pojawi się post z książkami, które przeczytałam w maju i czerwcu, ale z lipca już będzie, więc wszystko wróci do normy.

Dobrze, ja zabieram się za pisanie recenzji i innych postów na najbliższe dni, a Wam życzę miłego wieczoru.

I oczywiście: pochwalicie się jak spędzacie wakacje? I jak u Was z czytaniem? Bo u mnie nie najlepiej, ale zaczęłam nadrabiać zaległości.

Buziaczki.
Kaja:)

4 komentarze:

  1. O, a ja sobie wczoraj myślałam co tam u Ciebie na blogu i czego Cię od dawna nie było! :D
    Ja w czerwcu niewiele czytałam i teraz też nadrabiam książkowe zaległości. Na razie jest nieźle, w lipcu przeczytałam już 4 książki, oby tylko tak dalej :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu Twojego komentarza dostałam takiego kopa do pisania postów, że lecę je robić.
      Gratulacje, jeżeli chodzi o czytanie :).
      Buziaki:*

      Usuń