środa, 27 lipca 2016

46."Moje życie od teraz"


"Ten jeden raz zmienił całe jej życie."



Lucy jest zwyczajną nastolatką, ze zwyczanym życiem. Ma kochających ojców, wspaniałych przyjaciół i świetnego chłopaka, z którym dzieli swoją pasję. Jest nią aktorstwo. Dziewczyna jest częścią kółka teatralnego. Jednak wszystko jej się zaczyna walić... Znienawidzona przez Lucy jej matka przyjeżdża, Ty (to imię jej chłopaka) zrywa z nią dla jej największego wroga. To nie jest jednak najgorsze. Chciała o tym zapomnieć. Raz. Kilka drinków, taniec i flirt z członkiem kapeli. Tylko, że to skończyło się... Zarażeniem HIV.

,,Najgorsze było to, że czułam się całkiem dobrze. To znaczy, tak jak zawsze. Ale przecież to nie była prawda. Mój organizm oszukiwał mnie na każdym kroku, przekonywał mnie i wszystkich w naokoło, że jestem zdrowa, że nic mi nie jest. I dlatego nienawidziłam go jeszcze bardziej."

Nigdy wcześniej nie czytałam o osobie zarażonej wirusem HIV, AIDS. W tej książce był on przedstawiony w bardzo przystępny i jakby lekki sposób. Przez co szybko się ją czytało. Nie skupiała się ona wyłącznie na historii tej dziewczyny, dzięki czemu nie była ona nudna.

Polubiłam bohaterów tej książki, no może oprócz Ty'a, który wkurzał mnie od samego początku. Ta książka jest o przyjaźni (gdyż Lucy i jej przyjaciele musieli przejść próbę), o miłości (i nie chodzi mi tu tylko o Ty'a :D) i o relacjach w rodzinie.

 "To trochę tak, jakbym siedziała w pierwszej klasie samolotu, a on wciąż by krążył nad lotniskiem i nie mógł wylądować. Nie mogę skoncentrować się na niczym innym, tylko na tym, że zanim na pasie do lądowania zwolni się miejsce, w samolocie skończy się paliwo,a my rozbijemy się, ponosząc straszą śmierć."

Podsumowując książka bardzo mi się podobała. Nie będzie należeć do moich ulubionych, gdyż nie jest wybitna, ale że jest krótka, to nawet jak komuś nie przypadnie do gustu to nie straci na nią wiele czasu :D. Przeczytajcie, zobaczcie, może i Wam się spodoba.

Autor: Jessica Verdi
Tytuł: "Moje życie od teraz"
Tytuł oryginału: "My Life After Now"
Tłumaczenie: Anna Szczepańska
Ilość stron: 267
Wydawnictwo: Ole
Data wydania: 15 stycznia 2014
Moja ocena to: 7/10
Czytałam tą książkę do akcji "Wakacyjne wyczytywanie"

"Czy tego chcesz czy nie, życie toczy się dalej"

Buziaki,
Kaja:)

2 komentarze:

  1. Dawno Cię tutaj nie było ale mam nadzieję, że wrócisz! ♥ Nominowałam Cię do LBA. Informacje są tutaj http://pasiastaczarownica.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz wróciłam :D! Z czego bardzo się cieszę, a i bardzo Ci dziękuję za nominację. Nawet nie wiesz jak bardzo Twój komentarz mnie ucieszył :*.
      Buziaki,
      Kaja

      Usuń