środa, 31 sierpnia 2016

Zmiany i mini podsumowanie czytelnicze wakacji :D

Cześć wszystkim,
Tak wiem, nie było mnie cały sierpień, ale już się tłumaczę. Do trzynastego sierpnia nie miałam w ogóle internetu, więc nie mogłam wstawiać postów. I właśnie gdzieś w połowie sierpnia wpadł mi do głowy pewien pomysł. Nowy rok szkolny, nowe postanowienia. Jak pewnie zauważyliście posty na moim blogu były bardzo nieregularnie, a czasami w ogóle ich nie było. I to właśnie chcę zmienić. Przez drugą połowę sierpnia pisałam posty na zaś - recenzje i tym podobne. Od jutra, czyli 1 września (jeżeli wszystko się uda) posty będą pojawiały się w takim "układzie":
Poniedziałki - book haule, book tagi, LBA, wiersze i inne różności
Czwartki - recenzje
Niedziele - mam nadzieję, że uda mi się pisać podsumowania tygodnia co tydzień :D, ale jak nie to spróbuję co dwa tygodnia, a jeżeli i to nie wyjdzie (z braku czasu) to wrócę (niestety :( ) do podsumowań miesiąca. Ale to już wyjdzie w praniu.
Podoba Wam się taka zmiana?


Jeżeli chodzi ile książek przeczytałam od ostatniego podsumowania tygodnia, to jest to około 20 książek, ale niestety ich lista jest w moim starym kalendarzu, który zostawiłam u mojej babci, więc takie podsumowanie czytelnicze musi Wam niestety wystarczyć do niedzieli :D.

A jak u Was z czytaniem? I czy Wam też tak bardzo nie chce się wracać do szkoły :D?
Buziaki,
Kaja:)

2 komentarze:

  1. Ja tam wolę moją wersję z harmonogramem, ale skoro tobie tak wygodniej :) Tzn. według mnie to ciężko tak sobie planować na dni tygodnia. Bo nagle np masz same nominacje, a 0 recenzji i puf, plan się psuje...
    Ooo, 20 książek :) Ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jak to wyjdzie, jak coś, to kto jak nie ja, wszystko zmienia? :D (Chociaż wolałabym już tego nie robić :P).
      Dzięki <3

      Usuń