wtorek, 19 lipca 2016

Co przeczytałam w tym tygodniu? #1


Cześć wszystkim,
Na pewno znacie Alicję z kanału Aliska czyta. Ona co tydzień, w poniedziałek podsumowuje przeczytane w poprzednim tygodniu książki. Ja, że są wakacje, dzięki czemu mam dużo czasu wolnego, pomyślałam, że też mogłabym coś takiego robić. Moje podsumowania pojawiałyby się w niedzielę (tak wiem, dzisiaj jest wtorek, ale byłam w drodze do gór, gdzie aktualnie jestem i nie miałam kiedy go napisać), ale zapewne w roku szkolnym nie zawsze one się będą pojawiały, albo całkowicie z nich zrezygnuję.

W każdym razie zaczynajmy. Oto co udało mi się przeczytać w zeszłym tygodniu!

W poniedziałek nic nie czytałam, ale już od wtorku do niedzieli wszystko spokojnie nadgoniłam. Zaczęłam pierwszą książkę, którą czytam (i coś rozumiem :P) po angielsku, a jest nią "Daddy-Long-Legs" Jean Webster. Możecie znać tą książkę z tytułem "Tajemniczy opiekun", a ja słuchałam audiobooka tej pozycji, po polsku w maju. Przeczytałam jej dopiero 88 stron, a i tak jestem (po raz kolejny już) nią zachwycona.

Drugą książką, którą zaczęłam jest "Moje życie obok" Huntley Fitzpatrick i jej już przeczytałam troszeczkę więcej, ale i tak mało, czyli 136 stron. Jak na razie szału nie ma, ale naprawdę mi się podoba.

Teraz pora na trzy książki, które udało mi się przeczytać w całości. Jako pierwszą w tym tygodniu skończyłam "Alicję w krainie czarów". Czytałam ją po raz pierwszy (i nigdy nawet nie oglądałam filmu), ale mnie zachwyciła i przez 200 stron nie mogłam się oderwać od niej oraz śmiałam się jak chyba nigdy przy książce.



Czwatrą pozycją, o której Wam powiem jest "Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins. Na przełomie czerwca i lipca przeczytałam "Lolę i chłopaka z sąsiedztwa" i bardzo mi się podobała i tak samo było z tą książką. Cudna.a



Ostatnią już historią jaką poznałam w zeszłym tygodniu była "Bez słów" Mii Sheridan. Czytałam ją podczas Książki Nocy (wydarzenie na fb). Była to naprawdę fajna pozycja, chociaż nie wszystko mi się w niej podobało, ale więcej będzie w recenzji.

To już wszystkie książki, które przeczytałam w poprzednim tygodniu i wow. Jestem z siebie dumna. Nie wiem, kiedy ostatnio udało mi się, aż tyle przeczytać. To wychodzi coś koło 1120 stron, ale nie jestem pewna.
A Wy co ostatnio czytaliście?
Miłego zaczytania,
Kaja:)

PS: Zauważyliście, że trzy ostatnie posty (włącznie z tym) zaczynam nowe serie? Ale wszystko będzie okej i przystopuje (chociaż moja głowa jest pełna pomysłów) ponieważ jest jednak kilka zaległych recenzji do napisania :).

15 komentarzy:

  1. O matko, tyle przeczytać w ciagu tygodnia? Piekny wynik! Ja jednak wolę czytać jedną książkę naraz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś lubię czytać kilka na raz, ponieważ często mam w jednym momencie ochotę na kilka książek :)
      I dziękuję :D

      Usuń
  2. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam!
    http://podroze-w-ksiazki.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1-i-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetny wynik! Ja nigdy w tydzień nie przeczytałabym tylu książek ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przeczytasz nawet więcej niż ja w tamtym tygodniu :D

      Usuń
  4. Ja nigdy takiego posta nie zrobię chyba, bo w tydzień nie przeczytam tylu książek. Podziwiam Cię! :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Przeczytasz, przeczytasz mówię Ci :D.

      Usuń
  5. Niezły wynik, Ryszardzie! :D Ja ostatnio zabrałam się za 'Koronę' i powiem szczerze, że bardzo mnie nudzi, dlatego kupiłam 'Zawsze stanę przy tobie' i właśnie zaczęłam ją czytać :)
    Pozdrawiam, Ala x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a mi się "Korona" podobała. Szkoda, że Tobie nie :*

      Usuń
  6. Wow, mnóstwo książek jak na tydzień!

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy tak szybko czytają i od razu kończą książki, a ja tak nie potrafię :(. Kiedyś potrafiłam szybko czytać, ale teraz mi to jakoś nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam, to prawda. Ale taki wynik osiągnęłam przez to, że bardzo czasu przeznaczyłam na czytanie, bo muszę nadrobić zaległości z czerwca :)

      Usuń
    2. Chodziło mi "Ja czytam szybko, to prawda" ;P

      Usuń