niedziela, 14 lutego 2016

Rip it or Ship it Book Tag

Cześć wszystkim,
Walentynki! Z tej okazji przygotowałam dla Was tag. A dokładniej... Rip it or Ship it Book Tag.



Polega on na tym, że z kubeczka, do którego wrzuciłam karteczki z imiona bohaterów książki (siedem imion męskich i siedem żeńskich), losuję po dwa imiona. I albo Rip it, czyli nie powinni być ze sobą, albo Ship it, czyli powinni;). Ale koniec już tego gadania, zapraszam do czytania;).






A oto i mój kubeczek (a raczej szklaneczka;)).



Pierwsza para to Sky z "Hopeless" oraz Hazel z "Gwiazd naszych wina". No nie wiem... Mogłyby spróbować... No dobra, zgadzam się;).
Ship it!








Allie z "Wybranych" i Jace z "Darów Anioła", razem? No, gdyby nie to, że Jace jest mój, to okej.
Ship it!









One razem? No może, by się jakoś dogadały... Nigdy:).
Rip it!








Tu też mi się nie wydaje, żeby to był dobry związek. Aspen powinien być z tą osobą, z którą był chyba pod koniec trzeciego tomu "Rywalek", więc jak ktoś czytał to wie;).
Rip it!







Znowu się nie zgadzam. One razem... Niech się jeszcze raz zastanowię. Nie wiem, czy były to dobra para, ale zaryzykuję;).
Ship it!









Dwóch moich facetów razem? Nie, nie i jeszcze raz nie. Według mnie oni do siebie nie pasują.
Rip it!







To już ostatnia para;(. Tutaj to już lepiej się zapowiada. Byłabym tego związku bardzo ciekawa, chociaż nie jestem do końca pewna...
Ship it!





Niestety to już koniec.
Jak Wam się podobał ten tag?
Ja bardzo fajnie się przy nim bawiłam.
Miłych Walentynek,
Kaja;).







4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na tag, tylko szkoda, że nie uzasadniłaś dlaczego według ciebie te osoby do siebie pasują, lub nie ;)
    Zapraszam do siebie, nowa recenzja,bardzo ciekawej książki właśnie pojawiła się na blogu ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację powinnam była;). Jak teraz czytam tego posta, to czegoś mi brakuje, niestrty pisałam tego posta trochę na szybko. A do ciebie zaraz zajrzę. Miłego zaczytania;).

      Usuń
  2. Mare z Carterem? Wszyscy przecież wiemy, że Carter jest moim chłopakiem ;p
    Świetny Tag ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale gdyby nie był Twoim chłopakiem, to może jakoś, by się dogadali<3.

      Usuń