środa, 24 lutego 2016

#28 "After płomień pod moją skórą"

Okładka książki After. Płomień pod moją skórą


Autor: Anna Todd
Tytuł: "After. Płomień pod moją skórą"
Tytuł oryginału: "After"
Tłumaczenie: Agnieszka Myśliwy
Ilość stron: 632
Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 26 stycznia 2015



Główną bohaterką oraz narratorką tej książki jest Tessa. Jest grzeczną oraz bardzo poukładaną dziewczyną. Ma już zaplanowaną przyszłość. Jednak, gdy trafia do collegu jej życie zaczyna się zmieniać.
Tess ma o rok młodszego chłopaka, Noaha. Jest on bardzo podobny do dziewczyny, no może to pewnego momentu.

"-Naprawdę nie lubię tego chłopaka - mówi Noah. Kiwam głową.
-Ja  tez nie - szepczę. Wiem jednak, że kłamię."

Za to na studiach ona poznaje Hardina. To zupełne przeciwieństwo Tessy, jest on tajemniczy, dość nie miły, ma wiele tatuaży kolczyków, tatuaży. Ale może nie jest, aż taki zły...
Tess poznała Hardina przez Steph, czyli współlokatorkę, która na początku wydawała się dziwna, ale okazała się wspaniałą przyjaciółką, lecz za wiele czasu w ich pokoju nie spędza;).

"-[...] i nie, nie chcę, żeby Hardin podwiózł mnie do sklepu - mówię. Hardin stacza się z łóżka Steph z rozbawioną miną.
-O nie! A ja naprawdę miałem nadzieję, że spędzimy razem trochę czasu - odpowiada drwiąco. Jego głos ocieka sarkazmem do tego stopnia, że mam ochotę rzucić książką w jego kędzierzawą głowę".

Jest także Landon. Przemiły i bardzo fajny chłopak, którego Tess poznała na jednych z zajęć, na studiach.
W tej książce występuje też wielu innych fajnych oraz okropnych bohaterów.

Książka bardzo mi się podobała, lecz...
Tess czasem mnie tak wkurzała, że o matko! Oprócz tego były pewne momenty, które mi się baaardzo nie podobały, no ale każdy ma swoje gusta.

Ta książka została napisana na platformie wattpad, gdzie miała ponad miliard odsłon, co tym bardziej mnie zachęciło do przeczytania jej. Oraz to na początku było fan-fiction o 1D. Domyślacie się kto jest kim;)?

Pozycja mi się podobała, lecz miała wady. Ogólnie był to fajny romans i dobrze się bawiłam przy tej książce, lecz osobom poniżej, powiedzmy się, 14 roku życia, nie polecam.

To już wszystko. Życzę słodkich snów,
Kaja;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz