sobota, 20 lutego 2016

Red Queen Book Tag

Cześć,
Postanowiłam, że przed recenzją pojawi się jeszcze tag;). Aktualnie jestem w trakcie czytania "Szklanego miecza", czyli kontynuacji "Czerwonej królowej", właśnie z tego powodu zdecydowałam się na ten tag. Z tego co wiem jest on autorstwa Abigail Jailette z bloga Wyznania książkoholiczki;). A mówię tu o Red Queen Book Tag!

  

1. "Czerwona królowa" - Książka, po której nie spodziewałeś się, że tak bardzo Ci się spodoba.


"Posępna litość". Jest to książka, którą ostatnio przeczytałam. Nie była wyśmienita, ale myślałam, że jest słaba, a okazała się bardzo fajnie. Zdecydowanie polecam.

2. Norta - Świat, w którym mógłbyś zamieszkać.

Hm.. Szczerze to nie wiem. Może w świecie stworzonym przez autorkę "Obsydianu"...

3. Mare - Bohater/ka zmagający/a się z problemami.

Według mnie są to Callie i Kayden z "Przypadków Callie i Kaydena". O książce i o tych bohaterach piszę w recenzji, więc jak jesteście ciekawi to przeczytajcie;).

4. Maven - Bohater/ka, którego/którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.

Taką bohaterką jest Margo z "Papierowych miast". Uwielbiam ją, ale i też jestem na nią wściekła. Nie napiszę, dlaczego, gdyż bym Wam zdradziła fragmenty książki.

5. Cal - książka, po której spodziewałeś się czegoś więcej.

Chyba po "Zostań, jeśli kochasz". Po tym jakie emocje wywołał u mnie film, myślałam, że książka, będzie jeszcze lepsza. Cóż...

6. Srebrni i Czerwoni - drugoplanowy/a bohater/ka, który/która znaczy dla Ciebie więcej niż pierwszoplanowy.

Magnus Bane z Darów Anioła, co prawda czytałam jedynie 3/4 pierwszej części DA, ale i tak go uwielbiam. Ale chyba nie znaczy dla mnie więcej niż Jace (przynajmniej na razie)... To baaardzo trudny wybór;).

7. "Szklany miecz" - Książka, którą obecnie najbardziej chcesz przeczytać.

"Onyks" i całą serię "Darów Anioła" i "Diabelskich Maszyn";).


Bardzo fajny, krótki tag;).
Nie nominuję nikogo, ale zachęcam wszystkich do jego wykonania.
Kaja;)

5 komentarzy:

  1. Haha własnie się zastanawiam, co by tu wstawić na bloga i ty mi z takim postem wyskakujesz ;) Z przyjemnością go wykonam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale jeszcze nie przeczytałam "Czerwonej królowej". Przydałoby się w końcu za to zabrać! Aktualnie nadrabiam "Pielgrzyma" no i niestety mam mnóstwo sprawdzianów na horyzoncie. Nie wiem gdzie ją wcisnę!;)
    Pozdrawiam i ściskam
    http://zkrzywejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń