wtorek, 23 lutego 2016

#27 Obsydian




Autor: Jennifer L. Armentrout
Tytuł: "Obsydian"
Tytuł oryginału: "Obsidian"
Liczba stron: 442
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 21 maja 2014



Katy przeprowadza się z mamą do Wirgini Zachodniej, do Ketterman z Florydy. Większość może pomyśleć, że to czyste szaleństwo, lecz na Florydzie kilka lat wcześniej zmarł ojciec Katy. Jej matka chciała zacząć wszystko od początku, ale to miasteczko, chyba nie jest na to odpowiednim miejscem.
Wprowadzają się do domu naprzeciwko mieszkania pewnego rodzeństwa, Deamona i Dee. To, że ich poznała jest zarazem dobre i złe. Od tego momentu już nic nie jest takie samo.

"Oni nie są tacy jak my..."

Katy nie da się dobrze opisać (a, w każdym razie ja mam z tym trudność). Dziewczyna bardzo cierpi po stracie ojca. Mamę ma fajną, lecz kobieta, by nie myśleć o zmarłym mężu, dużo pracuje, przez co często nie ma jej w domu. Bardzo mi się podoba w Katy to, że prowadzi bloga książkowego i uwielbia czytać. Gdy poznaje rodzeństwo z naprzeciwka zaczynają przytrafiać jej się dziwaczne rzeczy.

"On nie chce jej znać. Ale kiedy grozi jej niebezpieczeństwo zrobi wszystko, by ją uratować. Deamon Black zmrozi czas, spali świat, jeżeli będzie to konieczne."

Dee, to dziewczyna bardzo energiczna, wesoła, zabawna i przyjacielska, ale czasem Katy widzi smutek w jej oczach.

Deamona pokochałam od samego początku. Jest bardzo przystojny, tajemniczy i chamski, ale czy zawsze...

" - Jesteś dupkiem. Mówił ci to ktoś wcześniej? - Uśmiechnął się, autentycznie rozbawiony.
- Och Kotek, każdego dnia mojego błogosławionego życia".

Jeżeli nie czytaliście "Obsydianu" to z całego serca Wam ją polecam. Fantasy, romans... i wszystkie inne gatunki, o których nie mogę Wam powiedzieć;).
Po prostu przeczytajcie, a ja niedługo zabieram się za drugą część.

Moja ocena to: 8/10 (świetna!)

A może pochwalicie się w co teraz się zaczytujecie?
Kaja;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz