poniedziałek, 5 września 2016

Q&A - pytania od KittyAilli

Cześć wszystkim,
Jakiś czas temu KittyAilla z bloga bliblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com zgodziła się wymyślić 11 pytań, na które bym tutaj odpowiedziała. A że KittyAilla wymyśla świetne pytania, to myślę, że Wam się ten post spodoba (a przynajmniej mam taką nadzieję :D).




1. Czy zdarza ci się, że planujesz sobie, że jutro zaczniesz taką a taką książkę, a na drugi dzień zupełnie nie masz na nią ochoty?

Oczywiście, najczęściej mam tak z lekturami :P. Ale nie tylko, ostatnio miałam taką sytuację, że zaplanowałam sobie książki do ReedWeek'u, a wyszło, że żadnej z nich wtedy nie przeczytałam i w ogóle w nim nie wzięłam udziału.

2. Skąd pomysł na taką a nie inną nazwę bloga?

Ja zupełnie nie miałam pomysłu na nazwę bloga, ale uratowała mnie moja przyjaciółka, która w mgnieniu oka, wymyśliła "książkowe zamieszanie" :D.

3. Co sądzisz o wierszu "Ze złości" Broniewskiego? (ostrzegam, to mój ulubiony, a wiem, gdzie mieszkasz <3)

Hahaha. Jest świetny, bardzo mi się spodobał :).

4. Gdzie najbardziej chciałabyś wyjechać zimą i dlaczego?

Najbardziej chciałabym pojechać zimą na obóz, ponieważ bardzo mi się podobało na poprzednim i poznałam wielu wspaniałych ludzi. W każdym razie, nie chcę uciekać przed zimą do ciepłych krajów, ponieważ lubię tą porę roku :).

5. Dostajesz tajemniczy list, w którym ktoś opisuje ci zbrodnię sprzed lat. Kilka dni później historia opisana w liście się powtarza. Policja jest w kropce, nie ma żadnych śladów. Co robisz?

Jak to co? Przecież ja jestem urodzonym detektywem - znalazłabym tego kto to zrobił i zaprowadziła go na komisariat wraz z dowodami w tej sprawie (albo bym została zamordowana, ale przyjmijmy pierwszą wersję :P).

6. Jakiej grubości książki lubisz czytać najbardziej?

Zależy kiedy, ale najczęściej takie 300, 400 stron.

7. Lubisz być fotografowana? A może wolisz fotografować kogoś/coś?

Lubię być fotografowana, bo jest z tych zdjęć świetna pamiątka, ale jeszcze bardziej lubię fotografować innych, książki i w ogóle świat.

8. Wracasz z urodzin o późnej godzinie, nagle zaczepia cię wysoki facet z kłami i mówi, że książę wampirów chce zamienić cię w wampirzycę i ożenić się z tobą. Co robisz?

Nie bardzo chcę być wampirem, ale to jest okazja, by trafić do świata fantasy, a tego nie można przepuścić. Powiedziałabym mu, że chcę mieć dwa tygodnie na zastanowienie, a do tego czasu chcę mieszkać w domu księcia.

9. Czy interesowały cię kiedykolwiek sztuki walki?

Tak, byłam nimi zainteresowana, ale nigdy żadnych nie uprawiałam, chociaż miałam kiedyś taki pomysł.

10. Jak najbardziej lubisz się ubierać?

Najbardziej lubię ubierać się wygodnie, ale ładnie. Nie wiem, czy wiecie o co mi chodzi, ale opisze Wam strój, w którym jechałam do gór. Jeansy z dziurami, szara luźna bluzka, duża ciepła i przytulana bluza i glany (albo adidasy).

11. Potrafisz strzelać z broni (może być wiatrówka) lub łuku? Jeżeli nie - chciałabyś się kiedyś nauczyć?

Nie, ale zawsze chciałam i dalej chcę się nauczyć. Próbowałam strzelać z łuku na wycieczce szkolnej i nie powiem, żeby szło mi to znakomicie :D.

Dziękuję Ci, KittyAillo za pytania i jeszcze raz zapraszam Was na jej bloga (jest świetny!).
A jakie by były Wasze odpowiedzi na te pytania? Pokrywają się z moimi?
Buziaki,
Kaja:)

2 komentarze:

  1. E tam, wiesz, na harcerstwie z łuku strzelali po 2 latach po 0 pkt, ja strzelałam pierwszy raz i od razu 18 :D Więc to zależy od wrodzonych zdolności :D
    Dziękuję ci za odpowiedzi - w razie czego zawsze służę pomocą :)
    Ale ej, oczekiwałam tu dogłębnej interpretacji Broniewskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie mam tych wrodzonych zdolności :D.
      Jeszcze raz dzięki :*.

      Usuń