niedziela, 4 września 2016

Co przeczytałam w tym tygodniu? #3

Cześć wszystkim!
Dzisiaj, ponieważ jest niedziela mam dla Was podsumowanie czytelnicze tego tygodnia.


Pierwszą książką czytaną w tym tygodniu był "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" (328/328 stron).
Nigdy wcześniej nie czytałam HP, ale ostatnio już tyle osób mnie na tę serię namawiało (bardziej niż wcześniej :D), że poszłam do biblioteki i wypożyczyłam ten tom oraz drugi. Dlatego kolejną książką, o której Wam dzisiaj powiem jest "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Jak na razie jestem na 143 stronie z 362. Co mogę Wam więcej o tym mówić. Harry to Harry - jak zawsze świetny :).





Trzecią książką jest "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Powieść ta stała na mojej półce od dość dawna, a ja choć słyszałam o tej książce masę dobrych opinii, nigdy nie miałam na nią wystarczającej ochoty, by ją przeczytać. A teraz zachwyciła mnie <3. (324/414)



Ostatnią już pozycją w tym tygodniu jest "The foxhole court". Tę trylogię gorąco poleca Alicja z kanału Aliska czyta. Niestety mój angielski nie jest na tyle dobry, żeby czytać te książki po angielsku, których nie czytałam wcześniej po polsku. Ale postanowiłam, że spróbuję. E-book'a "The foxhole court" mam w pdf, czyli strony, po wydrukowaniu (postanowiłam jeden rozdział wydrukować, żeby zobaczyć, czy tak nie będzie mi się łatwiej czytało niż w komórce/ na komputerze) są A4 i jest ich 140. Jak na razie przeczytałam stron 11, co zajęło mi mnóstwo czasu, ale jestem z siebie dumna :D. (11/140)

To już wszystkie książki przeczytane/ zaczęte w tym tygodniu. A Wam co udało się przeczytać?
Buziaki,
Kaja:*

2 komentarze:

  1. Czytaj, czytaj... Ja Harrego czytałam w podstawówce z latarka pod kołdrą bo mama na mnie krzyczała, że już pozno a rano do szkoły :D
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    www.zaczytanawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń