niedziela, 11 września 2016

Co przeczytałam w tym tygodniu? #4

Cześć wszystkim!
Tradycyjnie pokażę Wam dzisiaj książki, które przeczytałam w tym tygodniu.


Pierwszą przeczytaną, a dokładniej dokończoną książką jest "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Z tamtego tygodnia zostało mi jej około 70 stron i powiem Wam szczerze, że... uwielbiam tę powieść. Czeka na mnie jeszcze 2 i 3 tom tej trylogii i mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze niż ta część.

Książką przeczytaną w całości jest "To skomplikowane. Julie", która bardzo mi się podobała. Może nie była wybitna, ale bardzo miło mi się nią czytało. Jeżeli ktoś jej jeszcze nie czytał,  to polecam :D.

Teraz dwie powieści, które zaczęłam...

Z "Niepowszednich. Porwanie", których kupiłam na WTK w maju, przeczytałam ok. 50 stron, nie jest to wiele, ale jak na razie książka mi się bardzo podoba.

Za to czwartą i już ostatnią książką, o której Wam dzisiaj powiem jest "Ugly Love" Colleen Hoover. Kilka miesięcy temu już ją czytałam i (jak wszystkie książki tej autorki) uwielbiam. Wczoraj zobaczyłam ją u siebie na półce i pomyślałam, że chcę ją przeczytać po raz kolejny. Jak na razie jestem w połowie :D.


Bardzo Was przepraszam, że dzisiejszy post jest tak krótkie, ale już jestem zawalona nauką i jak tylko mam chwilę wolnego, to bardzo chcę oglądać "W garniturach" (aktualnie mój ulubiony serial), więc mam nadzieję, że mi wybaczycie :D.

Buziaki,
Kaja:*

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie zaczęłam Niepowszednich, bo jakoś czasu na nich znaleźć nie mogę, ale na pewno przed październikiem to zrobię, bo wybieram się na KTK :D
    Trylogia o Wiktorii - ja odświeżałam i przedwczoraj skończyłam ostatnią część, według mnie najlepszą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam być na KTK, może uda nam się spotkać, chociaż szczerze powiedziawszy nie wiem jeszcze, którego dnia tam będę :D.
      Muszę wypożyczyć (albo kupić:D) kolejne tomy.

      Usuń
  2. Rzadko czytam książki polskich autorów, ale bardzo lubię Panią Miszczuk. Jak na razie przeczytałam "Wilka" i "Wilczycę" jej autorstwa. Polecam, w szczególności drugą część. Jest świetna :)

    Pozdrawiam serdecznie ;*
    https://meandrymoichmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak natrafię na nie w bibliotece, to na pewno je przeczytam :D.

      Usuń