piątek, 1 stycznia 2016

Przeczytane w grudniu;)

Cześć,
Dzisiaj mam dla Was podsumowanie książek przeczytanych w grudniu. Grudzień był dla mnie bardzo dobrym miesiącem, jeżeli chodzi o czytanie. Przeczytałam w całości dziesięć książek i zaczęłam dwie. A oto one...



1. "Mały książę" Antonie De Sanit-Exupery
2. "Drzazga" Ewa Nowak
3. "Rywalki" Kiera Cass
4. "Elita" Kiera Cass
5. "Jedyna" Kiera Cass
6. "Następczyni" Kiera Cass
7. "Czy wspominałam, że cię kocham" Estelle Maskame
8. "Urodzona o północy" C. C. Hunter
9. "Przebudzona o świcie" C. C. Hunter
10. "Zabrana o zmroku" C. C. Hunter

A te książki zaczęłam:

Z książki "Dar morza" przeczytałam 150 stron.
A z "Szeptów o wschodzie księżyca", czyli czwartym tomie "Urodzonej o północy" przeczytałam 200 stron.

W tym miesiącu przeczytałam 3693 stron.

No, jestem bardzo z siebie zadowolona.
A co Wam udało się przeczytać w tym miesiącu?
Kaja;)

4 komentarze:

  1. Jak CI die podoba seria wodospady cienia ? Jak dla mnie jest genialna :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Wodospadów Cienia stała się dla mnie jedną z ulubionych. Jestem nią zachwycona;).

      Usuń
  2. "Mały książę" - uwielbiam, czytam go co roku, to taka moja mała tradycja ;)
    http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń