niedziela, 24 stycznia 2016

26."Czy wspominałam, że cię kocham"



Autor: Estelle Maskame
Tytuł: "Czy wspominałam, że cię kocham"
Tytuł oryginału:"Did I Mention I love you"
Ilość stron: 408
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 21 października 2015
Cena z okładki: 37,90zł




"Miłość jest wszystkim... tylko nie tym, czego się spodziewasz."
Eden mieszka tylko z mamą, gdyż jej tata zostawił je kilka lat temu i od tego czasu się do niej nie odzywał. Ma nową rodzinę w Los Angeles. Gdy pewnego dnia, dzwoni do Eden i zaprasza ją do siebie, dziewczyna, choć zdziwiona zgadza się. Obawiała się, że będzie musiała opiekować się małymi dziećmi (czytaj: jej przyrodnimi braćmi), ale okazują się dużo starsi niż przypuszczała. Jednym z nich jest Tayler. Zbuntowany nastolatek, wybuchowy i kompletne przeciwieństwo Eden. Lecz, czy między przyrodnim rodzeństwem nie ma większego uczucia? Przecież to zakazane, ale czy można uciec przed miłością?


„Szydzimy z siebie, odkąd tu przyjechałam, i kłócimy się, żeby poznać nawzajem swoje słabości. Moją jest brak pewności siebie. Słabością Tylera jest prawda.”

Eden nie jest przykładem dziewczyny pewnej siebie. Ma wady i zalety. Nie wie, czy dobrze zrobiła, godząc się na wyjazd do ojca. Chce jednak spróbować czegoś nowego. W Kalifornii poznaje trzy przyjaciółki - Megan, Tiffani i Rachel, które jej w tym pomagają;).
Eden to nie głupia dziewczyna, która tylko czeka, by pójść na imprezę. Woli porobić coś bardziej sensownego niż picie alkoholu i branie narkotyków.

Po raz pierwszy od dawna mam wiarę w siebie. To cudowne uczucie.

Tyler jest jej zupełnym przeciwieństwem. Jest skryty, zbuntowany, szorstki, a także bardzo pewny siebie. Na początku oddala się od głównej bohaterki, ale Eden się nie zraża i próbuje zrozumieć, dlaczego on taki jest.


Książka bardzo mnie wciągnęła i już nie mogę się doczekać kolejnego tomu, więc, jeżeli mieliście jeszcze jakieś wątpliwości, czy warto zapoznać się z serią "Dimily", to mam nadzieję, że je rozwiałam i po nią sięgniecie.




Moja ocena to: 7,5/10. (Świetna!).






Kaja;)

4 komentarze:

  1. Sporo słyszałam o tej książce, ale wydaje się być lekka,a takie wręcz pochłaniam:)
    Poza tym lubię tematykę "trudnej miłości" czegoś oryginalnego, więc to dodatkowo zachęca. Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz tyko znaleźć czas, żeby przeczytać;).

      Usuń
  2. Hmm po tej książce najbardziej oczekuje ze bedzie lekką lekturą, którą szybko mi sie bedzie czytało :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie jest, a przynajmniej dla mnie;).

      Usuń