czwartek, 21 stycznia 2016

7ReadUp - Maraton Czytelniczy

Cześć,
Jeeej. Kolejny maraton czytelniczy. Tym razem jest on autorstwa Mathy Oakiss z Secret Books. Ale o reszcie za chwilkę.

Postów ostatnio nie było, za co przepraszam. Postaram się jakoś lepiej wziąć za blogowanie. Mam nadzieję, że zaległe posty w końcu się ukażą, a ja wrócę do pisania recenzji, bo bardzo mi tego brakuje...

Ale wracajmy do tematu.

7ReadUp Imienny

"1. Przez tydzień staramy się przeczytać jak najwięcej. Staramy się również, by grzbiety przeczytanych książek osiągnęły 7 cm.
2. Pierwsze litery tytułów książek, które będziemy czytać, muszą utworzyć nasze imię (jeżeli macie długie imię, np. Małgorzata, możecie je skrócić do 'Gosia'). W wypadku z trudnością ze znalezieniem  jakiegokolwiek tytułu na daną literę, można posłużyć się tytułem oryginalnym (np. jeśli szukamy tytuły na literę C, nie mam takiej książki, możemy posłużyć się angielskim tytułem City of Bones).  Jeżeli nadal nie możecie nic dopasować, możecie wykorzystać pierwszą literę drugiego/trzeciego etc. wyrazu w kilkuczłonowym tytule.
Kolejność czytania danych książek - dowolna.

4. I najważniejsze. Data. Specjalny 7ReadUp odbędzie się... Od 1 do 7 lutego 2016 roku."


A więcej dowiecie się tu http://secret-books.blogspot.com/, czyli na blogu Marthy.
A biorę udział. A wy?
Kaja;).

2 komentarze:

  1. Hmm ja niestety nie :/ w tym czasie mam ferie i już miesiąc temu planowałam swój maraton na dwa tygodnie, ale życzę miłego czytania pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń