sobota, 9 stycznia 2016

Co nowego w księgarniach #3 styczeń, luty, marzec

Cześć,
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam grafikę bloga. Znowu... Obiecuje, że kiedyś się opanuję ze zmienianiem grafiki, ale na razie próbuję znaleźć taką "idealną". I pewnie zastanawiacie się co mają babeczki, związanego z blogiem o książkach. A to, że bardzo fajne jest sobie coś podjeść w czasie czytania, a co dopiero takie pyszne babeczki.... Mniam.



No dobra, ale przejdźmy do tematu posta, czyli do zapowiedzi na pierwszy kwartał 2016 roku. Wybrałam książki, które albo kojarzę, albo po prostu je bardzo wyczekuję, więc może zacznijmy.

Podzieliłam je datami...

13.01.16 - "Kuracja samobójców. Program, Tom 2" Suzanne Young
               - "Ta dziewczyna" Colleen Hoover"
               - "Biała róża" Emy Ewing
  

20.01.16 - "Pięć sposobów na upadek" K. A. Tucker

Okładka książki Pięć sposobów na upadek

9.02.16 - "Chcę Cię usłyszeć" Diane Chamberlain



27.02.16 - "Mordercze. Pretty Little Liars" Sara Shepard



17.02.16 - "Szklany miecz" Victoria Ayeyard
               - "Wieczna" C. C. Hunter
               - "Mały przyjaciel" Donna Tartt

    

18.02.16 - "Muskając aksamit" Sarah Waters



02.03.16 - "Czy wspominałam, że cię potrzebuję" Estelle Maskame



To już wszystkie jedenaście książek, które dla Was (oraz dla siebie) wynalazłam w internecie. Ciekawi, którejś z nich? Ja prawie wszystkich;).
Kaja;)




4 komentarze:

  1. Ja czekam do marca na "Lady Midnight" Cassandry Clare. Jeśli nie czytałaś serii o nocnych łowcach to koniecznie spróbuj!;)
    http://zkrzywejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, ale mam na półce "Miasto kości", więc niedługo zabiorę się za nią.

      Usuń
  2. Na wszystkie te książki ogromnie sie cieszę i nie mogę się doczekać najbardziej jednak czekam na Obsesje :) nie zauważyłam jej u cb :) polecam bardzo twórczość autorki, warto przeczytać pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie zauważyłam tej pozycji, ale jak znajdę czas to coś tej autorki przeczytam:).

      Usuń