poniedziałek, 4 stycznia 2016

Książkowa Sztuka Tag;)

Cześć,
jakiś czas temu na blogu ich-perspektywy.blogspot.com znalazłam bardzo fajny tag, a jest to Książkowa Sztuka Tag. Więc, co... Zapraszam do czytania!;)

1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki.
Ostatnio jest to dla mnie "Dar morza" Diane Chamberlain.



2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki.
Nie czytałam tej książki, ani nie zamierzam, a szczególnie po przyjrzeniu się bliżej tej okładce...



3. Najładniejsze okładki serii.
Bardzo mi się podobają okładki z serii "Rywalki". Kojarzycie?










4. Najbrzydsze okładki serii.
Przepraszam, że wzięłam to samo co jest na blogu ich-perspektywy.blogspot.com, ale według mnie są to jedne z brzydszych okładek, a innych nie potrafiłam wymyślić;(.



5. Okładka zapadająca w pamięć. 
Taką książką jest dla mnie "Playlist of the dead".



 6. Okładka niepasująca do treści.
Tu się poddaje. Zupełnie nie mam pomysłu.

7. Strony: białe czy żółte?
Nie lubię śnieżnobiałych stron, a już zdecydowanie nie na słońcu. Taki beżowy jest o wiele lepszy.

8. Strony: cienkie czy grube?
Nie lubię stron bardzo cienkich, ale wkurzały, by mnie takie bardzo grube, więc chyba coś pomiędzy;).

9.  Okładka: twarda czy miękka?
Hmm. Chyba miękka. Mam do tego kilka powodów;). Pierwszy to książka mniej kosztuje, drugi to jest lżejsza, a trzeci... Wydawało mi się, że mam więcej  powodów, dla których wolę miękką okładkę, ale chyba dwa Wam wystarczą;).

10. Najlepsze wydawnictwo (pod względem wyglądu książek).
Według mnie jest to wydawnictwo Otwarte, a także ich dział młodzieżowy Moondrive.


Och... To już koniec? Cóż przyznam szczerze, że ten tag bardzo mi się podobał.
No, ja lecę, a Wam, życzę miłego dnia (albo raczej popołudnia).
Kaja;).


6 komentarzy:

  1. Tag bardzo fajny i chyba jakoś na dniach pojawi się i na moim blogu!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag jest świetny i mi również bardzo przypadł go gustu. Okładki też są ważne także warto też o nich wspominać :)
    Z serią Dary anioła nie da się inaczej, całkowicie to rozumiem :D Dobrze, że je zmieniono, chociaż krążą i stare wersje po księgarniach i niektórzy mają mieszane wydania ;/
    Zgadzam się z Pamiętnikiem diabła, nie czytałam i nie przeczytam :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam kompletować tą nowszą wersję "Darów Anioła";).

      Usuń