poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Książka prawdę Ci powie Book Tag

Cześć wszystkim,
Postanowiłam ponadrabiać te wszystkie Tagi, więc na pierwszy ogień idzie Książka prawdę ci powie Book Tag. Bardzo dziękuję Oli (nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com) za nominację.



A o co chodzi w tym Tag'u?
Bierzecie książkę (w moim przypadku to "HP i Kamień Filozoficzny"), otwieracie na przypadkowej stronie i z zamkniętymi oczami losujecie słowo. Potem do tego słowa dobieracie własne zdanie i proszę bardzo: gotowe :D. Teraz zobaczymy jak mi to wyjdzie.




1. Słowo, które określa Twoją osobowość.
Idiota. (Tak, naprawdę to wylosowałam :P.) Zawsze próbuję nie być idiotką.

2. Słowo, które określa Twoje marzenia.
Harry. Chciałabym znaleźć się w Hogwarcie wraz z Harrym i jego przyjaciółmi.

3. Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
Wszyscy. Wszyscy mają uczucia i można ich zranić; trzeba na to zwracać uwagę.

4. Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe.
Szukać. Będę szukać mojego księcia na białym koniu :P.

5. Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci wydarzy.
Hagrid. Nie jestem szczęśliwa, że nigdy nie spotkam Hagrida.

6. Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
"Jego miotła nadal wznosiła się w górę, potem skręciła leniwe ku Zakazanemu Lasowi i znikła im z oczu". Taki tatuaż zrobię sobie natychmiast :P.

7. Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
"Wybrał zieloną fasolkę, obejrzał ją uważnie i cisnął w kąt". Jeżeli to ma mi przynieść natychmiastowe bogactwo to dawajcie mi zieloną fasolkę :D.

8. Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.
"Gryffindor" To mogę wykrzykiwać zawsze.

9. Zadanie, które opisuje Twoją przyszłość.
"Teraz pędzili przez łąki pełne krów i owiec". Jestem teraz na wsi, więc w sumie to się może zdarzyć.

10. Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie.
Taguję wszystkich czytelników mojego bloga, jeżeli tylko nie wykonywaliście tego tagu. "Ale przecież nie musisz", a ja Wam mówię, że musicie, ponieważ to świetna zabawa.
Świetnie się bawiłam pisząc tego posta, a teraz lecę pisać jakąś recenzję.

Więc buziaki:*,
Kaja

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i zarazem śmieszny tag może kiedyś go u siebie zrobię. Zobaczymy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/08/recenzja-ksiazki-365-dni-zobaczymy-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak Tobie wyjdzie :D

      Usuń
  2. Świetny tag! Ogólnie po przeglądnięciu kilku postów bardzo mi się podoba twój blog, zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam,
    Laura z loreenbooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń