niedziela, 13 sierpnia 2017

do przeczytania podczas... KLUCHATONU

Cześć wszystkim,

Jutro rozpoczyna się Kluchaton, czyli maraton czytelniczy organizowany przez Remi (link), Marię (link), Oliwię (link), Will (link) i Zembal (link)  I trwa do 20 sierpnia, czyli do niedzieli.




Jest piętnaście wyzwań, z których należy wybrać przynajmniej 5 i przeczytać łąćznie 1200 stron.
Mi udało się przygotować książki do 7 lub 8 wyzwań. Mam w planach 4 lub 5 książek. I wychodzi wtedy 1472 lub 1990 stron. Dlaczego tak dziwnie? Już tłumaczę.

Możliwe, że dostanę od wydawnictwa e-booka do recenzji, w przyszłym tygodniu. Ale nie jest to pewne. A na pewno (jeżeli dostanę) muszę ją przeczytać w tygodniu maratonu. Ma ona 538 stron (dlatego różnica w stronach) i właśnie pasuje mi do wyzwania.

A oto mój TBR:

1.
"HP i Czara Ognia" J. K. Rowling (do dokończenia + re-reading) - zostało mi 590 stron do przeczytania.
Harry pasuje do takich wyzwań:
1. Alex Fierro - książka z zieloną lub różową okładką
2. Neferet - książka z bohaterem tak złym jak sama ciemność
3. Celaena Sordothien - książka z dużą ilością akcji

2.

"Szklany tron" Sarah J. Maas (re-reading)
1. Richard Gansey - książka z motywem władcy
2. Vin - książka z silną kobiecą postacią
3. Celaena Sordothien - książka z dużą ilością akcji

3.

"Nutria i Nerwus" Małgorzata Musierowicz (re-readnig)
1. Thalia Grace - książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością

4.

"Ja, diablica" Katrzyna Berenika Miszczuk (do dokończenia + re-reading) - zostały mi 302 strony do przeczytania
1. Raoden - książka, którą polecili ci znajomi

??? 5. ???

książka od wydawnictwa
1. Jem Carstairs - książka z motywem muzycznym

Oprócz wyzwaniem, które wymieniłam jest jeszcze 8 innych. Wszystkie znajdziecie w opisie pod tym filmikiem: link.

A Wy? Bierzecie udział?

Buziaki!
Kaja

8 komentarzy:

  1. Biorę udział i też wybrałam Harry'ego, tyle, że szóstą część.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział 😍 i też wybrałam Harryego, tylko pierwszą część, bo chcę zacząć rereading 😊 też napisałam post o kluchatonie, więc zapraszam i pozdrawiam! 💞
    http://beetroootreads.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym miesiącu pierwszą część już sobie re-readingowałam (ta odmiana😂).
      Buziakia!

      Usuń
  3. Ja też biorę udział jak już wiesz 💞 Życzę powodzenia!
    Pozdrawiam, Agata 😊
    agata-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a Tobie również powodzenia!

      Usuń
  4. Ja udziału nie biorę, bo miałabym trudności z przypasowaniem powieści do kategorii, a nie widziałam sensu w kupowaniu książek, aby to zrobić.
    Tobie życzę powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna nazwa maratonu! :D Ja raczej nie wezmę udziału, Tobie oczywiście życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń