niedziela, 30 października 2016

Co przeczytałam w tym tygodniu? #9 #10 #11

Cześć wszystkim,


Ja to jednak jestem świetną blogerką... Posty co trzy tygodnie... Niestety nie mogę obiecać, że będzie lepiej, ale może jutro uda mi się coś wstawić.

A co przeczytałam przez te trzy tygodnie kiedy mnie nie było?

1. Dokończyłam "Strażniczkę książek" i powieść ta mi się podobała, chociaż co do jej zakończenia mam pewne zastrzeżenia.

2. Udało mi się i przeczytałam "Dziady cz. II" i powiem Wam, że mi się nawet podobały, a że były krótkie to już w ogóle świetnie :D.

3. W całości przeczytałam także "Naznaczonych" Jennifer Lynn Barnes i powiem Wam, że chociaż pomysł na tę książkę był świetny i do połowy byłam tą powieścią zachwycona to później stała się średnia i nie podobała mi się tak bardzo jak na początku.




4. Ostatnią już książką przeczytaną od A do Z jest "Szósta klepka" Małgorzaty Musierowicz. Jak to "Jeżycjada" bardzo mi się podobała i już mam w planach sięgnięcie po kolejny to (po raz kolejny :D).

A teraz trzy zaczęte książki:

5. Byłam w dwóch bibliotekach i wypożyczyłam kilka książek. Jedną z nich jest "Wszystko to co wyjątkowe" Mattew Quicka. Czytałam jego "Wybacz mi, Leonardzie" (recenzja). Jak na razie "Wszystko to..." mi się  podoba, ale jestem dopiero w połowie, więc nie mogę za wiele powiedzieć.

6. Postanowiłam odświeżyć sobie "Gwiazd naszych wina" i jestem prawie w połowie  i chociaż książka bardzo mi się podoba to jakoś nie mogę się ruszyć z jej czytaniem.


7. Ostatnią książką, o której Wam dzisiaj powiem jest "Harry Potter i Więzień Azkabanu". Jestem na stronie (chyba) 140 i jest świetna!


To już wszystkie książki.
A co Wy czytaliście/ czytacie?

Buzaki:*,
Kaja.

2 komentarze:

  1. Ja w tym tyg nie poszalałam, bo przeczytałam "Miłość i aspiryna" oraz zaczęłam "Uratuj mnie". Szału nie ma, ale powoli do przodu :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam nie najlepsze rzeczy o "Uratuj mnie", więc jestem ciekawa Twojej opinii. :*

      Usuń