niedziela, 9 października 2016

Co przeczytałam w tym tygodniu? #5 #6 #7 #8

Cześć wszystkim,
Już pewnie wszyscy zapomnieliście, że istnieje taki blog jak książkowe zamieszanie. Na moje usprawiedliwienie powiem jedno słowo: szkoła. Nauki mam strasznie dużo, a jak znajdę trochę czasu wolnego to ciągnie mnie do filmów i seriali, więc z czytaniem jest trochę (czytaj: bardzo) słabo.

Ale koniec użalania się nad sobą, pora pokazać Wam co przeczytałam przez ostatnie 4 tygodnie.



1. "Ugly Love" Colleen Hoover. Czytałam tę książkę po raz drugi, ponieważ czyta się ją bardzo szybko i przyjemnie, ale chusteczki, by otrzeć łzy są miejscami bardzo potrzebne.

2. "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Mam już za sobą dwa tomy Harrego i już nie mogę się doczekać trzeciego!

3. "Małomówny i rodzina" Małgorzata Musierowicz. Większość książek z serii "Jeżycjada" czytałam (w tym Małomównego), ale ostatnio naszła mnie ochota, żeby przeczytać wszystkie tomy po kolej. Za mną jest zerowy, a niedługo mam zamiar sięgnąć po "Szóstą klepkę".


4. "Gus" Kim Holden. Pokochałam "Promyczka", pokochałam "Gusa" i uwielbiam Kim Holden za stworzenie tych książek. Nie są to książki wybitne, ale i tak trafiają na miejsce jednych z moich ulubionych (jak wszystkie do tej pory :P).

Teraz książki napoczęte:


5. "Apollo i Boskie Próby" Rick Riordan. Czytałam Percy'ego i myślałam, że bez przeczytania Olimpijskich Herosów mogę przeczytać Apolla, ale trochę przed połową zaczęło mnie denerwować, że nie rozumiem niektórych odniesień do OH, dlatego więc na razie książkę tę oddam do biblioteki.


6. A, że miałam wtedy ochotę na Riordana to zabrałam się za "Zagubionego herosa". Jestem jak na razie gdzieś w połowie i jest naprawdę fajna.

7. i ostatnią już książką jest "Strażniczka książek". Tutaj też jestem w połowie i też bardzo mi się podoba, ale mam zamiar napisać jej recenzję to wtedy będę mogła o niej więcej powiedzieć.


To już wszystkie książki przeczytane w całości lub zaczęte. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam :D.
A Wy co przeczytaliście przez ostatnie tygodnie?

Buziaki :*,
Kaja.

7 komentarzy:

  1. Ja czytałam Riordana w kolejności: OH, Percy i teraz będę polować na Apolla :)
    E tam, nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :D ja też mam dużo w szkole i jak się nie uczę to przeważnie leżę i odpoczywam :D
    Pozdrawiam WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :D. No, właśnie.
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Strasznie ci zazdroszczę, że już przeczytałaś Gusa, bo ja również pokochałam Promyczka i nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za tę powieść, chociaż wiem, że zupełnie mnie zniszczy. Ja również wyposażyłam się już w Apolla, ale najpierw muszę dokończyć Olimpijskich Herosów, którzy idą mi jak krew z nosa - przeczytałam na razie dwa tomy, lecz strasznie się męczę, to nie ten Riordan, którego pokochałam.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, (albo stety) muszę ci przyznać rację "Gus" niszczy :).
      Oj, przykro mi to słyszeć, mam nadzieję, że mi OH jednak się spodobają.
      Buziaki:*

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe tytułu udało Ci się przeczytać w ostatnim czasie ;)
    Co do jednej z napoczętych przez Ciebie książek - "Strażniczka Książek" również od niedawna zalicza się do przeczytanych przeze mnie lektur i mogę ją śmiało polecić, bardzo mi się podobała ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń