poniedziałek, 10 października 2016

Harry Potter, Pani Ognia i Dziady, czyli TBR

Cześć wszystkim,
Wczoraj powiedziałam Wam o książkach, które przeczytałam, to dzisiaj powiem Wam o książkach, które chcę przeczytać. Jest to TBR na "niedługo" :P. Nie wiem, czy zdołam te wszystkie książki przeczytać do końca października, ale mam taką nadzieję.



1. Chcę skończyć "Strażniczkę książek" i wstawić jej recenzję w czwartek, ale nie jestem pewna, bo mam w czwartek sprawdzian z chemii, więc ten... tego... no... :D.

2. A także chciałabym skończyć "Zagubionego herosa" i napisać tego recenzję, ale zobaczymy co z tych moich planów wyjdzie.

A teraz cztery książki, które chcę przeczytać w całości:


3. Muszę o szkoły przeczytać "Dziady cz. II". Mam na to jeszcze jakieś 10 dni, więc jest dobrze.

4. Jak Wam wczoraj pisałam o tym, że niedługo zabieram się za "Szóstką klepkę" i chyba to zrobię zaraz po "Strażniczce książek". Ten tom "Jeżycjady" także czytałam, ale już niewiele z niego pamiętam.

5. Jak tylko w bibliotece będzie "HP i Więzień Azkabanu", to go wypożyczam i czytam. Mam nadzieję, że osoba, która go teraz trzyma, szybko go odda.

6. Ostatnią książką jest... "Pani Ognia" KittyAilli z bloga biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com. Nie została ona wydana, ale Kitty była cudowna i mi tę powieść przesłała. Już się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć co Ty tam napisałaś <3.

To już wszystkie książki z tego TBR, ponieważ niestety istnieje coś takiego jak szkoła i muszę się uczyć :P.
A jakie są Wasze plany na najbliższe tygodnie?


Buziaki:*,
Kaja

6 komentarzy:

  1. Oooo <3
    HP boski jest <3 Ale no co ja ci będę mówić :D Jeżycjady nie lubię :P
    Hmm, ciekawe co to za intrygujący tytuł ta Pani Ognia, na pewno świetna książka :D :D :D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest taka świetna jak jej autorka, to będzie moją ulubioną :D <3.

      Usuń
    2. Oooj, bo się zaczerwienię <3

      Usuń
  2. Życzę wiele wytrwałości i siły do lektur! :) Poza tym.. całkiem fajna lista, miłego czytania :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na sprawdzianie z chemii - to był kiedyś mój ulubiony przedmiot.
    Harry fajna sprawa, warto przeczytać :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń