środa, 2 marca 2016

Środowe zamieszanie #2

Cześć wszystkim,
'Środowe zamieszanie' miało się pojawiać się co tydzień. Cóż... Tak to bywa z moimi planami... Więc tak, będzie się ono pojawiać, gdy będę miała na to czas i jakiś fajny pomysł.
A dzisiaj postanowiłam się z Wami podzielić moimi ulubionym seriami. Nie są one ułożone w jakiejś kolejności. Wszystkie z nich baaardzo lubię. Zaczynajmy;).

1. "Trylogia czasu" Kierstin Gier



Kuzynką głównej bohaterki jest Charlotta, powinna mieć dar, który ukazuje się w ich rodzinie od pokoleń w wieku 17 lat, lecz dziewczynie nic się nie dzieje. Za to Gwendolyn zaczyna odczuwać różne dziwne rzeczy.

Uwielbiam tą trylogię, więc jak jej jeszcze nie czytaliście to musicie to zrobić! Tak samo jak inne serię, które Wam dzisiaj przedstawię;).

2. "Niezgodna" Veronica Roth



Myślę, że każdy słyszał o tej serii, jak nie o książkach to o filmach. Dlatego nie będę Wam opowiadać o czym jest, poza tym niedługo mam zamiar napisać jej recenzję. A, że  lutym czytałam ją po raz drugi, myślę, że to jest dobra na to okazja.

3. "Szklany tron" Sarah J, Maas



Piękna, śmiercionośna zabójczyni. Trójkąt miłosny. Komu przypadnie tytuł Królewskiego Obrońcy? Do czego może posunąć się król?

Tą serię też chyba, każdy czytał. Ja niedługo mam zamiar czytać kolejny raz;).

4. "Wybrani" C. J. Daugherty



Allie po kolejnym aresztowaniu trafia do Akademii Cimmeria. To szkoła z internatem dla szczególnej młodzieży, skrywająca wiele sekretów.

Genialna!

5. "Rywalki" Kiera Cass



Eliminacje. 35 dziewczyn. Jedna korona. Buntownicy. Maxon, Aspen i America.

Znacie i kochajcie ją tak jak ja?

6. "Wodospay cienia"



To seria, w której się zakochałam, nie będę Wam opowiadała o czym jest. Ja czytałam ją nie wiedząc o czym jest i wyszło mi to na dobre;).


Mam więcej ulubionych serii, więc może kiedyś zrobię drugą część i pokażę Wam resztę, lecz te jako pierwsze przyszły mi do głowy. Może się zdziwicie, że nie ma tu "Igrzysk śmierci", albo "Darów Anioła". "Igrzyska śmierci" bardzo lubię, lecz nie są moją ulubioną serią, a "Darów Anioła" nie czytałam. W tym momencie jestem w trakcie pierwszego tomu "Diabelskich maszyn", gdyż postanowiłam zacząć od tej serii, a dopiero później czytać tą główną sagę.

A Wy? W co się teraz zaczytujecie?
Kaja;).

PS Przepraszam, jeżeli był to bardzo nieogarnięty post, ale ja czasem tak mam, że wszystko plączę;).

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pościk! Mam nadzieję, że środowe zamieszania będą się pojawiać częściej!

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że też mam taką nadzieję;).

      Usuń