środa, 13 września 2017

moi ulubieni bohaterowie literaccy






















Cześć wszystkim,
Jakiś czas temu filmik Zaczytanej Mounty zainspirował mnie do stworzenia swojej listy ulubionych bohaterów literackich. Długo zastanawiać się nie musiałam, oto moja topka ulubionych bohaterów:



(Nie są oni ułożeni w żadnej kolejności - od najbardziej ulubionego do najmniej ulubionego - tylko przypadkowo.)

Jedną z moich ulubionych serii młodzieżowych są "Wodospady cienia" (recenzja pierwszego tomu), a co za tym idzie "Wodospady cienia po zmroku", a w nich jednym z głównych bohaterów jest Chase.Chase jest inteligentny, przystojny, a poza tym uwielbiam jego relację z Dellą.

Po drugie Gilbert. Gilbert z "Ani z Zielonego Wzgórza", Gilbert, którego wszyscy znają. Chłopak od rozbitej na głowie tabliczki, "marchewki" i wielu innych uroczych sytuacji. Więcej niż to, że go uwielbiam, nie muszę chyba o nim mówić.

Po trzecie Elyas. W te wakacje czytałam duologię niemieckiej autorki (recenzja), która podobała mi się średnio, za to wykreowany przez panią Bartsch Elyas był cudowny. Dowcipny, sarkastyczny i nie poddający się.

Kolejnym uwielbianym przeze mnie bohaterem jest Will Herondale, którego wszyscy powinni przynajmniej kojarzyć. Przystojny Nocny Łowca, który czyta książki i je cytuje. Tak, dobrze myślicie, chodzi mi o Willa z "Diabelskich maszyn".

To teraz czas na trójkę bohaterów z jednej, mojej ulubionej romansowo - obyczajowej serii napisanej przez Kim Holden. Wiecie o jakich chłopaków mi chodzi? Franco, Gus i Keller. Wszyscy trzej są niesamowici, tak samo jak wszyscy bohaterowie z serii "Promyczek". Franco ze swoimi tatuażami i perkusją, Keller z... nie mogę Wam o tym powiedzieć, bo może jeszcze ktoś nie czytał. No i Gus... Gus, wspaniały z oddaniem dla swojej mamy i przyjaciół.

I tym oto wspaniałym akcentem kończymy moje zachwycanie się bohaterami.
A Wy? Macie jakiś swoich ulubionych?

Buziaki!
Kaja

10 komentarzy:

  1. Również bardzo lubię Gusa :) Do kręgu moich ulubionych bohaterów należy też Harry Potter i Syriusz Black z mojej ukochanej serii HP, a także Allan Christoffersen (z "Dzienników pisanych w drodze" Richarda Paula Evansa) a ostatnio również Adam McKey z serii Mafijna miłość :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z HP najbardziej lubię Freda i George'a.
      O "Dziennikach pisanych w drodze" oraz "Mafijnej miłości" nigdy nie słyszałam.

      Usuń
  2. Gilbert! <3 Kocham tego chłopaka :D Jak i całą serię książek o Ani :D
    Willa jeszcze nie znam, ale mam nadzieję kiedyś go poznać :D Nadal czytam Dary Anioła, także za jakiś czas powinnam zabrać się za Diabelskie Maszyny...
    Moi ulubieni bohaterowie są na pewno z Sagi Księżycowej! Wilk czy Thorne - kocham, kocham, kocham <3 Albo Dark Elements i Roth <3 <3 <3
    Fajny post! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba tomy Sagi księżycowej mam na półce i niedługo chciałabym je przeczytać :D

      Usuń
  3. Will Herondale nie skradł mojego serca. Jeśli chodzi o Diabelskie maszyny to przeczytałam tylko pierwszy tom i jakoś się nie wciągnęłam i postanowiłam nie czytać kolejnych części. Za to Elyas jest świetny :D
    Aczkolwiek moim ulubieńcem zdecydowanie jest Jamie z "Obcej" ❤
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obca stoi na mojej półce i czeka :D

      Usuń
  4. Moim ulubionym bohaterem w tym momencie jest tytyłowy bohater "Pielgrzyma". Kocham całym serduszkiem i jestem niesamowicie wdzięczna Uli z kanału Słomka za to, że rozsławiła tę powieść na naszym podwórku. :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania egzemplarz książki pt. “Angielka”!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Pielgrzymie dużo słyszałam, ale nigdy go nie czytałam. Może by było warto...

      Usuń
  5. Will Herondale <3
    Ten mężczyzna również uwiódł moje serce!
    Moimi ulubionymi bohaterami z darów anioła są: Magnus Bane, Alexander Lightwood, Ragnor Fell, Rapheal Santiago, Izzy Lightwood.
    Pozdrawiam, Tiggerss
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o "Dary Anioła" to czytałam tylko pierwszy tom i mi się nie za bardzo podobał, ale kiedyś na pewno spróbuję jeszcze raz z tą serią. Za to uwielbiam Magnusa.

      Usuń