czwartek, 22 czerwca 2017

Plany czytelnicze na najbliższe miesiące!

Cześć wszystkim,
Ten post to miały być plany czytelnicze na wakacje, ale się rozpędziłam i wyszło 50 książek, a tyle za nic nie przeczytam. Dlatego właśnie to są plany i na lato, i na jesień (może też kawałek zimy :D).
Jeżeli coś czytaliście to piszcie jak Wam się podobało, a teraz zapraszam do czytania.



1. "Król kruków" Maggie Stiefvater (re-reading)
2. "Złodzieje snów" Maggie Stiefvater
3. "Wiedźma z lustra" Maggie Stiefvater
4. "Przebudzenie króla" Maggie Stiefvater

5. "Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk (re-reading)
6. "Ja, anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk
7. "Ja, potępiona" Katarzyna Berenika Miszczuk

8. "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk
9. "Noc Kupały" Katarzyna Berenika Miszczuk
10. "Żerca" Katarzyna Berenika Miszczuk

11. "Zaufaj mi" J. Lynn
12. "Bądź ze mną" J. Lynn

13. "Prawdodziejka" Susan Dennard
14. "Wiatrodziej" Susan Dennard

15. "Dziennik Brigdet Jones" Helen Fielding (zaczęta)

16. "Zostaw mnie" Gayle Forman (zaczęta)

17. "Promyczek" Kim Holden (re-reading)
18. "Gus" Kim Holden (rereading)
19. "Franco" Kim Holden

20. "Szklany tron" Sarah J. Maas (re-reading)
21. "Korona w mroku" Sarah J. Maas (re-reading)
22. "Dziedzictwo ognia" Sarah J. Maas
23. "Królowa cieni" Sarah J. Maas
24. "Imperium burz" Sarah J. Maas

25. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas
26. "Dwór mgieł i furii" Sarah J. Maas

27. "Porwana pieśniarka" Danielle L. Jensen
28. "Ukryta łowczyni" Danielle L. Jensen
29. "Waleczna czarownica" Danielle L. Jensen

30. "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen (re-reading)
31. "Ocalenie Callie i Kaydena" Jessica Sorensen

32. "Moje życie obok" Huntley Fitzpatrick (re-reading)

33. "Percy Jackoson: Złodziej pioruna" Rick Riordan (re-reading)
34. "PJ: Morze potworów" Rick Riordan (re-reading)
35. "PJ: Klątwa tytana" Rick Riordan (re-reading)
36. "PJ: Bitwa w labiryncie" Rick Riordan (re-reading)
37. "PJ: Ostatni Olimpijczyk" Rick Riordan (re-reading)

38. "Czas żniw" Samantha Shannon
39. "Zakon mimów" Samantha Shannon
40. "Pieśń jutra" Samantha Shannon

41. "Złodzieje dusz" Aneta Jadowska

42. "Czereśnie zawsze muszą być dwie" Magdalena Witkiewicz"

43. "Nowy wspaniały świat" Aldous Huxley

44. "Pani mnie z kimś pomyliła" Ilona Łepkowska

45. "Glidia magów" Trudi Canavan

46. "Dożywocie" Marta Kisiel

47. "HP i Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling (re-reading)

48. "Chłopcy" Jakub Ćwiek

49. "Zakazane życzenie" Jessica Khoury

50. "Pani Bovary" Gustave Flaubert (zaczęta)

To już wszystkie książki. Za parę miesięcy zrobię konfrontację i zobaczę po ile z nich sięgnęłam.

Cieszcie się! Mamy lato! :D
Kaja

22 komentarze:

  1. Czytałam „Czereśnie zawsze muszą być dwie” i miło ją wspominam, jeśli lubisz powieści obyczajowe to powinna Ci się spodobać. Mamy kilka wspólnych planów - panią Miszczuk i Kisiel, Holden czy Maas.
    Powodzenia w realizowaniu tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już nie mogę się doczekać lektury "Czereśnie..." :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Czytałam kilka z tych książek, "Przypadki Callie i Kaydena" i "Ocalenie Callie i Kaydena" bardzo wpadły w mój gust, mimo, że to typowe New Adult, to jednak obie części uwielbiam. Aktualnie jestem po lekturze "Promyczka" i myślę, że niebawem wezmę się za "Gusa" :)
    Powodzenia w realizowaniu czytelniczych planów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Promyczek" Ci się podobał, bo ja go uwielbiam :D.

      Usuń
  3. Zakładka ze Zgredkiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Potter najlepszy! ♥ Trylogia o Wiktorii, pani Miszczuk jest naprawdę świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam tylko jeden tom od Miszczuk, a już nie mogę się doczekać kolejnych :D

      Usuń
  5. U mnie również niebawem na blogu będzie taki post i mamy nawet podobne książki, jestem bardzo ciekawa czy damy rade. Miejmy taką nadzieję.
    Pozdrawiam, zostaje na dłużej i zapraszam do siebie, dzisiaj nowy post:
    http://gosiaandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko tak wiele czytałam <3
    Król kruków jest fajny :D
    Przypadki Callie i Kaydena i seria od pani Lynn, kocham ♥
    Szeptucha i Noc Kupały wymiatają ♥ (no i reszta książek przede mną :D)
    Seria o Percym to moje czasy w gimnazjum, które wspominam dobrze :D
    A Zakazane życzenie jest piękne <3 (własnie pożyczyłam je przyjaciółce i czekam na efekty) :D
    Piękny stos przed Tobą i mam nadzieję, że cudownie spędzisz przy nim czas <3

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle polecasz, że aż nie wiem za co się zabrać :P

      Usuń
  7. Czytałam większość, choć nie wszystkie, a tam gdzie nie czytałam, to tak jak Ty chciałabym przeczytać. ;) Niestety, magistranci doktoranci nie mają wakacji, więc będę czas musiała kraść, ale czego się nie robi dla dobrej literatury! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najwięcej czasu uda ci się ukraść :D

      Usuń
  8. Ile ja tu perełek widzę *.* Szkalny tron, Dwory, Promyczek, Callie i Kayden *.*
    Powodzenia!! ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo czytałam numerków, aby powypisywać :D Ale czytała dużo z twojej listy i w sumie wszystko mi się podobało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że większość książek z tej listy będzie mi się podobać :D

      Usuń
  10. Kilka pozycji z tej listy czytałam, ale podziwiam Cię za takie plany i wytrwałość w wypisywaniu tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałość w wypisywaniu może jest, zobaczymy tylko ile z tego przeczytam :P

      Usuń
  11. Wypiszę Ci wszystkie książki, które czytałam i powiem, czy polecam, dobra? Tak mi będzie łatwiej :P
    Pierwsze dwa tomy "Króla kruków" czytałam i niestety nie jestem zachwycona (ale widzę, że pierwszy czytałaś, to już mniej więcej masz pojęcie, z czym to się je). Z pewnością kreacja bohaterów na plus, ale reszta raczej nudna.
    "Prawdodziejka" była super, zapewniam Cię, że pokochasz relację między Safiyą i Iseult. "Wiatrodziej" odrobinę gorszy, nie byłam do niego aż tak bardzo przekonana :/
    "Szklany tron" cudowny, dwa następne tomy już gorsze... a "Dwór cierni i róż" to jak dla mnie porażka. Chyba się z Maas nie lubimy, ale wiem, że wszyscy polecają, więc nie radzę Ci sugerować się moją opinią :D
    "Złodziej pioruna" to po części dla mnie książka dzieciństwa, ale szczerze to nie pamiętam, czy czytałam resztę serii.
    "Czas żniw" i "Zakon mimów" to raczej średnie lektury :/
    "Gildia magów" JEST NAJLEPSZA NAJLEPSZA NAJLEPSZA NA CAŁYM BOŻYM ŚWIECIE CZYTAJ TO TERAZ <3
    I "ZAKAZANE ŻYCZENIE" TEEEEEŻ <3
    NO I POTTER <3
    Pozdrawiam! pattbooks.blogspot.com
    PS. Świetny blog, zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać Glidii i Zakazanego skoro tak polecasz :D
      Prawdodziejkę zaczęłam, ale nie miałam jak wziąć na wyjazd, więc możliwe, że ją skończę dopiero po wakacjach.
      Jestem ciekawa jak to u mnie będzie z książkami pani Shannon i Dworami.
      PS: Bardzo dziękuję :*

      Usuń