piątek, 21 kwietnia 2017

Majowe zaczytanie vol 2


Cześć wszystkim!
Rok temu razem z Olą K organizowałyśmy maraton czytelniczy, a teraz postanowiłyśmy zrobić jego powtórkę. Dlatego zapraszamy Was na Majowe zaczytanie 2 :D. W dniach 29 kwietnia - 3 maja będziemy zaczytywać się w książkach.




29 kwietnia - lekka książka

Postanowiłyśmy, że warto zacząć od czegoś lekkiego i przyjemnego. Ja wybrałam sobie tutaj "Chłopaka z sąsiedztwa" Katie West. Tej autorki czytałam już "PS I like you". Książka była fajna i dość dobrze napisana, więc chcę sięgnąć po inne jej powieści.

30 kwietnia - książka o nastolatkach

Jednym z moich wyzwań czytelniczych na ten rok jest przeczytanie całej "Jeżycjady". Dlatego w tym wyzwaniu jest książek z tej serii aż dwie. Tutaj wybrałam "Noelkę" Małgorzaty Musierowicz.

1 maja - książka związana z Twoim wymarzonym zawodem

Tu miałam problem, ponieważ nie mam żadnego wymarzonego zawodu, ale postawiłam na moją ulubioną książkę o książkach i księgarni, czyli "Między książkami" Gabrielle Zevin. I tak, wiem, że czytałam ją w marcu, ale ja ją mogę czytać bez końca :D.

2 maja - książka biała lub czerwona

Od dawna chcę przeczytać 4 tom "Szklanego tronu", jednak problemem jest to, że 3 tom czytałam jedynie do połowy (nie wiem dlaczego ;)). Postanowiłam powtórzyć sobie 2, żeby potem bez problemu czytać kolejne tomy. Dlaczego też tu wybrałam "Koronę w mroku" Sarah J. Maas, której okładka jest biało czerwona.

3 maja - książka polskiego autora

Na ostatni ogień wzięłam kolejny tom "Jeżycjady", czyli "Pulpecję" Małgorzaty Musierowicz.


Oto moje plany na te 5 dni maratonu. Mam nadzieję, że Wy też weźmiecie w nim udział, jeżeli tak to napiszcie o swoich TBR-ach na blogu i podeślijcie linki. I zapraszam Was też na grupę na facebook'u :D. 

Buziaki:*,
Kaja

1 komentarz:

  1. Niestety nie wezmę udziału, maturka :(
    Musierowicz, ble xD
    Ooo, Korona, mam w planach, ale raczej nie na najbliższy czas :P

    OdpowiedzUsuń