czwartek, 12 stycznia 2017

Zapowiedzi książkowe 2017 #1





Cześć wszystkim,
Pewnie dziwicie się, dlaczego dzisiaj zamiast recenzji jest inny post, ale niestety muszę zrezygnować ze wstawiania postów w wyznaczone dni, ponieważ się nie wyrabiam z ich pisaniem. Bardzo przepraszam, ale cóż...

Jest połowa stycznia, ale a ja mam dla Was zapowiedzi - trochę późno, ale jeżeli ktoś się ostatnio nie orientuje w premierach to zapraszam do czytania tej małej listy książek. Jak w jakąś z nich klikniecie to przeniesie Was na stronę 'lubimy czytać', gdzie możecie o niej dokładniej przeczytać.

11.01.2017r








12.01.2017r


1.02.2017r

1.03.2017r




To już wszystkie książki, o których chciałam Wam dzisiaj powiedzieć. A na co Wy w najbliższych miesiącach czekacie?

 Buziaki:*,
Kaja

4 komentarze:

  1. Mimo naszych kłamstw już mam na półce <3 teraz musze tylko nadgonić zaległości i się za nie biore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiem, czy będę ją czytać. "Mimo moich win" mi się całkiem podobały, ale to nie była według mnie świetna książka :D.

      Usuń
  2. "Wotum nieufności" Mroza :D Poluje na tą książkę. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń